Traxxas Rally VXL topic

Nu op dit moment zouden ze hem aan het testen zijn.
Kom maar gouw met dat filmpje ben wel benieuwd:D..

Als ken block in die fiesta st rijd geloof me dan heeft hij wel 650 pk.

Als je al ziet hoe ze de subaru verbouwen.
Dat zullen ze zeker met de fiesta ook gedaan hebben.

[URL="
- KEN BLOCK GYMKHANA TWO BUILD[/URL]
Filmpje van de impreza build.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft er iemand een idee hoe je de instelling 70/30 op de zender instelt?
standaard staat die op 50/50 en dan is de led op de ESC ook rood dus klaar om te rijden. Als ik de switch 70/30 kies op de zender blijft de led groen knipperen op de ESC????

simpel omdat ik sneller vooruit dan achteruit wil rijden ;)
maar heb de ESC terug moeten programmeren zodat die stand herkent wordt door de van de transmitter.

Nu op dit moment zouden ze hem aan het testen zijn.
Kom maar gouw met dat filmpje ben wel benieuwd:D..
Het was wel erg leuk vandaag.
Met 3 Rally's op de onroad baan gereden.
Jammer genoeg was het erg druk, dus werd er om-en-om gereden.
15 minuten de "langzame" auto's, 1/16, etc. Dan weer 15 min de 1/10 en snelle jongens.
Dus om genoeg rijtijd te halen hebben we geen geen tijd gehad om filmpjes of foto's te maken. Dat houden jullie dus nog tegoed.

Maar het rijdt erg leuk.
Het is wel een klasse opzich. Zeker met de standaard bandjes. Dat heeft echt weinig grip en het is dus veel driften en goed uitkijken op het lange stuk. We gaan dus maar eens investeren in een paar goede bandjes.
Er was wel een setje foampjes. Daarmee ging ie als een speer, maar doordat ie zoveel grip had, lag ie vaak in de bochten op z'n dak. Jammer dat er nog geen sway bar setjes voor te krijgen zijn...

En zo ziet het er dan uit na een dagje rijden:
rally_dag1.jpg

Laatst bewerkt:
En had je de wagen al verlaagd omdat die zo snel op zijn dak lag ?

Ja Swaybars zullen best handig zijn op deze wagens.

Wat vond de rest van de Rally op het circuit ?
Waar ben je juist geweest ?

Ja, hij staat al erg laag op z'n wielen.
Met de drift bandjes geen probleem hoor, alleen de foam bandjes zorgden ervoor dat ie op z'n dak ging in de bochten, wilde je deze heel erg snel nemen. Misschien wat met camber spelen, maar het liefst zou ik toch iets van een swaybar proberen/kopen/zelf maken.

We zijn bij MACH in Haarlem geweest.
Best wel wat bekijks in het begin.
Eenmaal aan het rijden denk ik dat de snellere jongens ons wat lastig vonden. Maar dat komt voornamelijk doordat wij geen grip hadden en dus driftend de bocht door gingen. Dan ben je best een obstakel voor zo'n snel projectiel.
Op het lange stuk was ie op 2S snel zat en kwam hij aardig mee met de vergelijkbare modellen.

Op straat ook erg leuk!!
Magische woord is wel RUIMTE ! Heb met een getunede 1/16 Revo voldoende onroad gescheurd op 4S en 6S tussen twee stoepranden boven de 100km/u, maar met dit glibberige driftertje ben je op 2S al regelmatig aan het driebanden tussen de stoepranden....
Later op een wat groter stuk asfalt geprobeerd , maar met 3S en stock gearing ben je echt all over the place. Ondanks het vele driften wel erg leuk. En als je dat zat bent schroef je er gewoon foam of ander onroaders op.

Temps zijn wel erg hoog vergeleken met de 1/16 E-revo. Heeft denk ik deels te maken met het feit dat je niet veel volgas kan rijden en de veel hogere gearing stock uit de doos.

De mensen die een 1/16 E-revo of Slash hebben en net als ik stiekem alleen maar onroad rijden kunnen zeker veel plezier beleven aan dit karretje... !

Welke 3s lipo gebruiken jullie en waar plaatsen jullie die dan.
Heb nog een aantal lipo's 3s 2200mAh liggen die ik wil gebruiken op dit autootje
Foto's mogen altijd gemailt worden naar tribal69@telenet.be dat zegt meer dan 1000 woorden ;-)

Toch denk ik dat je 'm voor Haarlem een stuk lager moet zetten. Maar omvallen zal wel altijd een probleem blijven. Het zwaartepunt zit zeker voor een onroader erg hoog.
Ik denk dat je eens met banden smeren aan de gang zult moeten gaan. Zou beginnen met een klein strookje aan de binnenzijde.
Net voordat ie dreigt om te vallen, verliest ie ook meteen grip. Oké, hij gaat dan weer even glijden, maar valt (hopelijk) niet om.

Eenmaal aan het rijden denk ik dat de snellere jongens ons wat lastig vonden.

En het feit dat ik zelf NUL circuit ervaring had helpt dan ook niet mee!:p

Maar goed, sommige doorgewinterde circuitboys gingen ook echt wel als een kogel over die midgetgolfbaan en dan kan ik me voorstellen dat het een tikketje irritant is als er in elke bocht een Rally gespind met z'n neus tegen de rij-richting instilstaat....:rolleyes:

Dan kun je m toch beter in de netten laten vliegen PIR3lly ;)

En dan nog zo'n malloot die bodyclipjes spaart op de baan ;-)

Was erg gezellig!!! Idd eens proberen met dat smeermiddel.

Wanneer gaan jullie weer?
Komende woensdag ga ik weer effe offroaden, kan je el eens een beetje bandensmeer proberen

Back