Traxxas Rally VXL topic

Bij mij is er wel al wat kapot gegaan vandaag. Tandwieltjes gestript in de servo. En daarbij heb ik niet iets hard geraakt (misschien het dropje dat vastgeplakt lag op de grond :2gunfire:)
Gelukkig kon ik, door de tandwieltjes wat te verdraaien, nog doorrijden.

Is er al een website gevonden voor veel stock/tuning parts?

Want deze is kwa ophanging tog anders dan de merv,..?

grtzzz

ja hoor, voorheen veel besteld, zelfs dingen die ze niet hebben kocht hij toen in voor me ( sand paws en mohawk banden ) zodat ik niet op 2 adressen hoefde te shoppen.

Potver, waarom is die van jou wel al verwerkt?
Maar hij is leuk geworden. Jammer dat het geluid niet helemaal gelijk loopt. Windows movie maker zeker?

Ga je die andere ook nog plaatsen waar ie op m'n dak zit?

ik weet niet waarmee ik hem uiteindelijk zo mee gekregen heb :rolleyes: moet maar eens opzoek naar een goed programma om filmpjes te bewerken. Moviemaker ging niet werken, pakt geen mp4!

Als ik een programma heb om te bewerken komen de andere ook zeker online. Heb voor een half uur filmpjes, maar daar zit ook een hoop gelul bij ;)

Wat een leuk filmpje! Op zo'n gladde ondergrond rijd hij tog wel het beste...
Ben benieuwd wat hij zaterdag doet bij onze indoormeeting;) Denk dat het wel een leuk driftertje is...

grtzzz

Welke capaciteit heeft de standaard accu eig? want er staat 1serie op, ik neem aan tog meer als 1000mah?
Ben nog aant twijfelen over nieuwe aankoop van batterijen. Ofwel 1stock batt bijkopen en deze parralel schakelen, ofwel een 2s lipo kopen...

grtzzz

Back