Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel voor je berichtje, ik dacht dat er verschil in zat in die twee, maar niet dus. Maar als ik het goed begrijp kan de body van de Ken Block dus wat verder omhoog, zodat ie iets verder van de grond komt? Hij is wel heel erg mooi....
Nu weet ik dus wat Merv is, heb even gekeken bij google en daar afbeeldingen bekeken, maar dat is niet helemaal mijn ding. Wil er ook wel mee op de baan gaan rijden, maar zover was ik nog niet gevorderd, wil eerst volgende maand eens bij Deventer kijken (Tamiya Challench) en ook in Apeldoorn eens kijken wat dat voor een baan is. Maar zal eens verder kijken bij de Merv, misschien dat ik toch nog iets leuks tegen kom.
Wil je met die rally vxl op de baan in deventer of apeldoorn rijden? Dan is het alleen om te trainen of niet? Wedstrijden zijn er daar niet voor deze auto. Vandaag had je trouwens ook in deventer kunnen komen kijken.. we hadden weer een wedstrijd.
Jammer dat ik dat niet wist, anders was ik gekomen. Had het maar eerder gezegd. Nee, wedstrijden ben ik geen type voor, vind het leuk om er zo mee te rijden, maar ben niet geschikt voor wedstrijden. Dan zou het puur voor trainen/oefenen zijn. Maar wil eerst nog de auto zelf een beetje onder controle zien te krijgen, want ben nogal voorzichtig aangelegden stap nu van een buggy over naar een rally en dat rijdt toch wel even wat anders. Maar kun je me een pbtje sturen met wanneer er weer een wedstrijd is?
LOL ze hebben een brushed KB gemaakt, ik zie het voordeel er niet van in maarja.
Traxxas - Ken Block Fiesta (Brushed) (#7308) - Overview | traxxas.com
eigen brushless setje ipv traxxas meuk,![]()
Is ook niks mis mee, er zijn er alleen die het uiterste uit proberen te halen en dan gaan klagen dat het kapot gaat.