Hallo westcoast,
Bij het gebruikt van 1 lipo vond ik het max ampère veel de weinig. 1500 x 30 c is 45A, wat ik (zeker als het gaat om de levensduur van de lipo's) te weinig vond. Als je er 2 parallel gebruikt, ga je dus van 1500 naar 3000, en dan kom je uit op 90A, dus vond ik dit een betere marge. Ik gebruik mijn accus altijd zoveel mogelijk parallel, omdat dan (voor mijn gevoel) de punch wat hoger is.
Misschien wel een idee om bij de volgende speedrun eentje te proberen, weer wat gewicht, maar ik denk toch dat niet zoveel uitmaakt.
Het filmpje is ong. 1 min 20 sec, en je ziet het autotje maar 2x voorbij komen (hij zat vast onder een band van een oplegger

). Het is niet echt de moeite waard, maar ik zou kijken of ik hem nog kan uploaden.
Wat ik trouwens wel ondervind, is dat hij bij gas los naar rechts trekt. Volgas gaat hij gewoon strak recht vooruit, maar bij gas los moet ik sterk tegensturen. Ondervinden jullie dit probleem ook?
ps. Hij kan ook wheelies xD, ik zou morgen een beter filmpje proberen te maken.
edit: hier is het filmpje!
pfVF2hblqmM[/media] rally 1/16 3s lipo - YouTube
verwacht er niet teveel van, je ziet hem alleen op 0.20 en op 1.20, de rest is waardeloos

trouwens, na de run op 1.20 zie je hem naar rechts trekken, ik liet alleen gas los en stuurde niet....