Thx voor de info
Die transponder is wel behoorlijk prijzig, maarja zonder is geen optie
Ok, bedankt voor de info van de bandjes.. de standaard Traxxas geen optie ? Ik bedoel, heel veel slechter ?
Axle carriers, dat was me al bekend, op de Merv heeft mijn dochter die van RPM, die zijn zo goed als onverwoestbaar en de speling kun je op die wegdraaien door de schroefjes vaster aan te draaien. Alu ben ik nooit geen fan van, dat wordt krom en/of breekt.
Verder had ik al op mijn lijstje staan :
ESC, begreep dat met name het remmen niet echt geweldig is met de Traxxas, was aan het denken om hier een Castle creations of Hobbywing op te zetten.
Motor is wel vrij goed, paar mooie ceramische lagers en dat moet goed zijn lijkt me. Vroeg me alleen af of een sensored versie niet veel fijner is ?
Rijden jullie met 2S ? Welke gebruiken jullie ? Normaal kies ik gewoon voor Nanotech 2200mAh en dan twee stuks in de Merv.. Maar hier zal het gewicht wel belangrijker zijn.
Swaybar setje had ik al gevonden van hot racing, wazig dat Traxxas die niet zelf maakt.
Dan neem ik aan dat een middendiff wel een must is ?
Cardan asjes, bepaalde versie de beste, of gewoon de Traxxas versies doen ?
En dan natuurlijk wat simpele zaken als verstelbare alu pushrods, alu wielmeenemers etc