Traxxas Rustler VXL - Mijn Topic

voor de één is bijv. 40 graden nog vast te houden en voor de ander niet, dus we hebben er niks aan dat jij het op gevoel doet.
je hebt gewoon een tempgun nodig.
in nl gemiddeld 25 euro, bij HK 6 dollar als ik me niet vergis.

ik heb het gevoel dat je niet goed leest.

rajeev, met informatie als "warm" en "heet" kunnen we eigenlijk niks. De een vind 60 graden warm, en de ander ervaart dit als heet...

Koop een tempgun (IR-Thermometer), deze kun je al voor 15 euro in NL vinden, misschien nog wel goedkoper...

ik heb het gevoel dat je niet goed leest.

Haha dat heb je er later bij gezet en ik vaak onthoud ik wel wat ik gelezen heb. Maar waar kan ik zo'n tempgun kopen? Ik kan toch ook gewoon een thermometer die bedoelt is voor lichaamstemperatuur ofzo gebruiken want die motoren worden niet warmer dan 100 graden toch??

rajeev, met informatie als "warm" en "heet" kunnen we eigenlijk niks. De een vind 60 graden warm, en de ander ervaart dit als heet...

Koop een tempgun (IR-Thermometer), deze kun je al voor 15 euro in NL vinden, misschien nog wel goedkoper...

Misschien zoiets?:

Cresta Care oorthermometer

http://www.blokker.nl/webapp/wcs/st...alogId=10002&categoryId=42344&productId=42357

Of gaat dat niet werken?
De eerste thermometer van 15 euro stop je in een oor dus ik twijfel of hij gaat werken :P

Waarom twijfelde je of een oorthermometer zou werken en dacht je dat een thermometer die je tegen je hoofd moet houden wel zou werken?

Links van Conrad werken prima, als je de goede gebruikt (staat op de pagina van het product wat je wilt linken: "direct product link" o.i.d.

Back