Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is een 2s 5800mah 35c dus meer dan 70A in principe moet dat dus gaan.
31/76 gaat hij niet minder snel... juist sneller (check je manuel maar)
Daar was Stammetje al achtergekomen.![]()
Ik zeg (vanuit ervaring) dat een Rustler met alleen RPM armen en een beetje gewicht geen 120km/h haalt (misschien bergaf en windkracht 10 mee).Neehoor. Ik beantwoord niemand zijn vraag echt. Als mensen vragen hebben beantwoord ik die enkel wanneer ik ze weet. Anders reageer ik niet. Op dit forum is meer dan genoeg kennis. Dus dan is er vast wel iemand die de vraag beter kan beantwoorden. De laatste posts van mij bestaan niet uit antwoorden op vragen. Mensen beweren hier dat MIJN Rustler geen 120 heeft gehaald, dat is wat zij vinden/denken. Maar ik heb toch echt gezien dat er op de teller 119,4 stond.
Ik zeg (vanuit ervaring) dat een Rustler met alleen RPM armen en een beetje gewicht geen 120km/h haalt (misschien bergaf en windkracht 10 mee).
Jij zegt: ja hoor, makkelijk.
Als jouw Rustler met RPM armen 119,4 haalt, wil ik wel wedstrijdje doen met mijn Stampede. Die gaat maar 115 nu. Als jij sneller gaat, mag je mijn Stampede hebben, en als ik sneller ga krijg ik jouw Rustler. Is dat een idee?
Ik denk dat die 119,4 op die GPS stond van een ritje achterin de auto...
Ik zeg (vanuit ervaring) dat een Rustler met alleen RPM armen en een beetje gewicht geen 120km/h haalt (misschien bergaf en windkracht 10 mee).
Jij zegt: ja hoor, makkelijk.
Als jouw Rustler met RPM armen 119,4 haalt, wil ik wel wedstrijdje doen met mijn Stampede. Die gaat maar 115 nu. Als jij sneller gaat, mag je mijn Stampede hebben, en als ik sneller ga krijg ik jouw Rustler. Is dat een idee?
Ik denk dat die 119,4 op die GPS stond van een ritje achterin de auto...
beste om met een traxxas over de 120 te gaan is gewoon een xo-1 kopen.
Wat een ontzettend boeiend topic is dit zo met wellus nietus iedere x. De meeste zijn toch volwassen?
wissel liever uit mety elkaar wat je kunt verbeteren