Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zijn je banden nu al binen ofniet?
castel setje werd ook erg heet en is binnen een week kopot gegaan was een 10 turns was ik niet tevreden over en dat alles nog niet eens op lipo!!
ik had het gecanceld.
Ik kan niet echt terug vinden wat de grote verschillen zijn tussen de rustler normaal en vxl!
Ik heb een roller (vxl) besteld en heb de normale rustler geleverd gekregen, kan ik hier gewoon wel een brushless setje op monteren? Ik las namelijk iets met metalen/plastice tandwielen waardoor het misschien niet mogelijk zou zijn!
Wie o wie verlost mij, dan kan ik ee vandaag nog mee aan de slag en anders maandag retour
Ik kan niet echt terug vinden wat de grote verschillen zijn tussen de rustler normaal en vxl!
Ik heb een roller (vxl) besteld en heb de normale rustler geleverd gekregen, kan ik hier gewoon wel een brushless setje op monteren? Ik las namelijk iets met metalen/plastice tandwielen waardoor het misschien niet mogelijk zou zijn!
Wie o wie verlost mij, dan kan ik ee vandaag nog mee aan de slag en anders maandag retour
Als het een recente XL5 Rustler is dan zitten daar ook al metalen tandwielen in geloof ik.
De verschillen tussen een XL5 en VXL zijn onder andere (correct me if i'm wrong):
* Analoge (2056) versus digitale servo (2075)
* Plastic versus metalen turnbuckles
* Blanke schroefjes versus zwarte hex schroefjes
* Blank versus zwarte velgen
Blijft wel dat het niet netjes is dat ze dit doen, mag ik vragen waar je hem gekocht hebt?
Zie pb, meteen interesse in jouw correcte VXL!
En laat ik het zo zeggen:
zoals deze foto besteld, volgens verkoper exact identiek.
![]()
En zo is die geleverd:
![]()
Geen inbus te bekennen op het chassis!
Thx, ik ga er eens mee bezig en kijken waar en of ik zo'n ding wil aanschaffenAluninium gearbox er op. niets kan meer verschuiven in de bak, je moter blijft een stuk koeler en geen speling meer, echt een must!
Ik zou toch eff heel de bak uit elkaar halen en alles schoonmaken en op nieuw smeren, let dan gelijk op de as waar je je koppeling op schroeft, aan de andere kant van die as zit een tandwiel geperst en zit weer geborgd met een soort "spietje."
Die wil wel eens breken, en dan krijg je rare geluiden uit je bak.
succes!
Gr Steve
YIL,
volgens mij heb je gewoon een vxl met een xl-5 body.
dat zie ik aan je voor-ophanging.
ik kan de cambers niet zien, als ze van metaal zijn dan is het de vxl.
Ashie,
ik moest meer dan twee maanden wachten, ze ze antwoorden de meeste mailtjes niet en de leverancier heeft het niet.
het geld is trouwens nog steeds niet terug gestort.
Bij toemen.
Bij pk krijgen ze het ook niet van de leverancier.
misschien licht het dus gewoon aan de leverancier.