Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

maar voor de rest kun je het wel gebruiken hoor, ideaal spul.
Wat betreft dat water................zou dat niet te vaak doen.
op lange duur is het niet goed voor de auto, verder veel plezier ermee he?

Beste mensen,
Het lijkt me leuk om eens zelf te proberen om front arms te maken voor de rustler.
Nu heb ik geen nauwkeurige afmetingen en dergelijke.
Kan iemand mij helpen aan deze te geraken?
Ik zoek dus tekeningen met de afmetingen van de front arms.
Bvd, Roaldo
Waarom zou je zelf iets maken dat je gewoon kunt kopen?
Zeker als er een perfect, en zeer betaalbaar, alternatief bestaat uit de RPM fabriek?

Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.

Wordt heel veel gebruikt!
Tadaa

Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.

Wordt heel veel gebruikt!
Tadaa
Wat voor adaptertje heb je nodig om naar een T-connector te gaan vanaf die accu?

@Roaldo

Pff...
Even gezocht naar tekeningen van je draagarmen, maar die zijn niet voor consumenten te vinden:(

Je moet ze echt opmeten en goed de grootte van de schroeven uitboren. Zou zelf van dat alu iets anders maken... Bijvoorbeeld wat gewicht voor de voorkant van de Stampede om bij hoge snelheid die neus in bedwant te houden:rolleyes:

Beste mensen,
Het lijkt me leuk om eens zelf te proberen om front arms te maken voor de rustler.
Nu heb ik geen nauwkeurige afmetingen en dergelijke.
Kan iemand mij helpen aan deze te geraken?
Ik zoek dus tekeningen met de afmetingen van de front arms.
Bvd, Roaldo

Die tekeningen zijn er niet, dus je draagarm los halen en tekenen op een stukje papier zou ik zeggen, als je toch eigen draagarmen maakt zou ik ze gelijk wat breder maken;)

Maar wel de enige optie.
Extra weerstand creëeren door nog een verloopje ertussen te hangen is nog done!
En het is sneller dan een verloopje maken;-)

Net weer een acculading leeggereden met dit prachtige wheelie-apparaat en ontdekt dat als het gras wat droger is een zijwaartse rol makkelijk te forceren is met remmen :p

Krijg alleen de aandrijving niet geactiveerd met 70/30 throttle instelling, stuurservo reageert wel maar de led op de ESC blijft knipperen.
Iemand een tip om dit voor elkaar te krijgen.

Vind je dat je andere mensen zo kunt behandelen? Ik zou maar eens even wat aanpassen aan je toon...!

Ik zoek een tekening van de simpelste manier om zo'n arm te maken. Misschien bestaat er wel 1 waarvoor je veel minder rare hoeken en alles hoeft te zagen, dat bedoelde ik. Lui zou ik mezelf niet willen noemen daarvoor ken je me niet goed genoeg.
I'm scared shitless :rolleyes:

Waarom zitten er "rare" hoeken in denk je? Afweging van gewichtsbesparing, stugheid en flex. Er zijn mensen die daar veel onderzoek na doen en dan denk jij dat even te kunnen verbeteren met een klein stukje alu .... Realiteitszin van sommige mensen is ver te zoeken.

Hoe dan ook; veel succes met het maken van je alu voor arm.

Eerlijk gezegd ben ik het ook eens met Nard.
Alu wat jij waarschijnlijk gaat gebruiken zal met flink neerzetten van de auto al doorbuigen (Bij wijze van spreken dan )
En anders hoop ik dat je goed gereedschap hebt, want 6061 aluminium kun je niet zomaar met elk gereedschap makkelijk bewerken namelijk.

I'm scared shitless :rolleyes:

Waarom zitten er "rare" hoeken in denk je? Afweging van gewichtsbesparing, stugheid en flex. Er zijn mensen die daar veel onderzoek na doen en dan denk jij dat even te kunnen verbeteren met een klein stukje alu .... Realiteitszin van sommige mensen is ver te zoeken.

Hoe dan ook; veel succes met het maken van je alu voor arm.

Ik heb nooit gezegd dat ik de rij-eigenschappen van mn auto wilde verbeteren.
gewichtsbesparing zal me een worst wezen. Hij hoeft niet te vliegen toch?
Alu is 1 cm dik, precies even dik als de plastic versie. Verder zie ik geen problemen, alleen maar fun om het proberen te maken en als het niet lukt zet ik de plastic er weer op.

Ik heb nooit gezegd dat ik de rij-eigenschappen van mn auto wilde verbeteren.
gewichtsbesparing zal me een worst wezen. Hij hoeft niet te vliegen toch?
Alu is 1 cm dik, precies even dik als de plastic versie. Verder zie ik geen problemen, alleen maar fun om het proberen te maken en als het niet lukt zet ik de plastic er weer op.

Zoals westcoast al zei je heb ook speciaal gereedschap nodig. Je gaat het niet redden met een ijzerzaagje en een boormachine.

Back