niet schoonmaken met wd40- vooral niet op je lagers....
Alleen na het schoonmaken wel inspuiten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
niet schoonmaken met wd40- vooral niet op je lagers....
Waarom zou je zelf iets maken dat je gewoon kunt kopen?Beste mensen,
Het lijkt me leuk om eens zelf te proberen om front arms te maken voor de rustler.
Nu heb ik geen nauwkeurige afmetingen en dergelijke.
Kan iemand mij helpen aan deze te geraken?
Ik zoek dus tekeningen met de afmetingen van de front arms.
Bvd, Roaldo
Waarom zou je zelf iets maken dat je gewoon kunt kopen?
Zeker als er een perfect, en zeer betaalbaar, alternatief bestaat uit de RPM fabriek?
Ik gebruik 2 van deze met de lader van HK en ben er heel tevreden over passen perfect in de rustler .Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.
Wordt heel veel gebruikt!
Tadaa
Wat voor adaptertje heb je nodig om naar een T-connector te gaan vanaf die accu?Heeft HK passende accu's in het assortiment en welke zijn dat?
Nog mooier zou een soort box zijn om standaard lipo accu's passend te maken.
Wordt heel veel gebruikt!
Tadaa
Heb 2 van deze besteld: HobbyKing Online R/C Hobby Store : ZIPPY Flightmax 5000mAh 2S1P 30C hardcase pack
Wel iets duurder, maar hogere c-rating en kabeldoorvoer in het midden.
En omdat ik geen 2-3 weken kan wachten ook 2 van deze:
https://shop.strato.com/epages/4808...h=/Shops/480822358/Products/RC-PPC25-4000-2SX
bij RC Racing Twente
Beste mensen,
Het lijkt me leuk om eens zelf te proberen om front arms te maken voor de rustler.
Nu heb ik geen nauwkeurige afmetingen en dergelijke.
Kan iemand mij helpen aan deze te geraken?
Ik zoek dus tekeningen met de afmetingen van de front arms.
Bvd, Roaldo
Das een optie jaèen losse T connector, en die aan de accu solderen!! ;-)
I'm scared shitlessVind je dat je andere mensen zo kunt behandelen? Ik zou maar eens even wat aanpassen aan je toon...!
Ik zoek een tekening van de simpelste manier om zo'n arm te maken. Misschien bestaat er wel 1 waarvoor je veel minder rare hoeken en alles hoeft te zagen, dat bedoelde ik. Lui zou ik mezelf niet willen noemen daarvoor ken je me niet goed genoeg.
I'm scared shitless
Waarom zitten er "rare" hoeken in denk je? Afweging van gewichtsbesparing, stugheid en flex. Er zijn mensen die daar veel onderzoek na doen en dan denk jij dat even te kunnen verbeteren met een klein stukje alu .... Realiteitszin van sommige mensen is ver te zoeken.
Hoe dan ook; veel succes met het maken van je alu voor arm.
Ik heb nooit gezegd dat ik de rij-eigenschappen van mn auto wilde verbeteren.
gewichtsbesparing zal me een worst wezen. Hij hoeft niet te vliegen toch?
Alu is 1 cm dik, precies even dik als de plastic versie. Verder zie ik geen problemen, alleen maar fun om het proberen te maken en als het niet lukt zet ik de plastic er weer op.