Traxxas Rustler VXL & XL-5 DEEL 2

Ik weet niet, maar lees jij niet alles??? :confused:

*edit*
Ik zou gewoon een mail sturen van dat ze die kap moeten sturen met nieuwe banden!
Bij mij moet zoiets niet gelapt worden, want dan word hun mailbox volgespamd, en tot nu toe werkt dat al altijd :lol:

Ohh ik had de reactie niet gezien.

Uploaded with ImageShack.us

Dit is dus op beide banden, Er was nog wel meer, maar dat kon je in een paar keer plukken er redelijk makkelijk afhalen. Kwaliteit van de foto is niet super, omdat het met telefoon moest. Vriendin heeft normale camera mee :)

Verder zijn er met hele traject wel veel dingen verkeerd gegaan. Tot 3-4 keer toe verkeerde informatie gegeven over verzenden etc. Wheeliebar ook geleverd zonder bijbehorende schroeven. Toch maar een mailtje aan wagen denk ik.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja dat is wel heel gaar. Op de 2e foto zitter er gewoon geen schroeve in ik heb hem daar in de winkel gekocht maar voordat ik hem meenam keken ze of alles goed was. En dat op de bande is heel ander piepschuim als normaal. Gewoon mee terug gaan

"Toch maar een mailtje aan wagen denk ik."
De hele boel terug brengen, je geld terug vragen, en hem ergens anders kopen.
Dit is imo echt onacceptabel

Wel bijzonder dat ze daar bij T. herhaaldelijk in de mist gaan!

Succes met het oplossen van je geschil!

Gr.

Tja als je op al die verhalen doelt begint de ellende pas waneer je een probleem hebt en om service vraagt, hoop dat dat goed afloopt verder
Maar dit zal al wel bijna in overtreding van de regels zijn weer :(
Kunnen er best niet meer over zeggen denkik

die zwarte chevy pickup body had ik ook niet besteld maar wel besloten te houden

die zwarte chevy pickup body had ik ook niet besteld maar wel besloten te houden
Ik zat te twijfelen tussen zwart of rood. Ik wilde toch maar graag rood omdat mijn buurman een rode bandit heeft en rood lekker fel is. Nu ik de body al een paar dagen in mijn bezit heb begint hij wel steeds mooier te worden, maar het gaat ook om het principe uiteraard.

Het is toch algemeen bekend dat T. alleen maar voor ellende zorgt? Snap uberhaupt niet dat mensen daar nog iets kopen...er zijn ZOVEEL betere winkels.

ooit iemand een bandit/rustler gezien die zo veel torque heeft?
dit is de mijne:D:
[URL="
- ‪a little torqy bandit:)..‬‏[/URL]

enjoy;)
Doet mijn Rustler inderdaad ook. Ik krijg dat ook nog wel voor elkaar als ik op 75% van max snelheid zit en gas geef. Altijd leuk, kan ik weer eind lopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Betekenen deze ontwijkende/onderwerp veranderende comments dat je je er bij neer legt dat ze je aan het lijntje hebben gehouden en na lang wachten een gebrekking en ander product hebben geleverd? Dan leg je je er ook bij neer dat je een service krijgt die wel heel slecht bekend staat mocht je nog meer problemen gaan krijgen
Ik zou dit niet pikken.

Betekenen deze ontwijkende/onderwerp veranderende comments dat je je er bij neer legt dat ze je aan het lijntje hebben gehouden en na lang wachten een gebrekking en ander product hebben geleverd? Dan leg je je er ook bij neer dat je een service krijgt die wel heel slecht bekend staat mocht je nog meer problemen gaan krijgen
Ik zou dit niet pikken.
Nee, dat is geenzins het geval. Ik heb nog niet de tijd gehad de e-mail te maken. Ik wil hier namelijk even goed voor zitten om mijn hele ervaring tot nu toe kenbaar te maken.

Ik wil nog wel even zeggen dat ik de 2e foto inmiddels verwijderd hebt. De schroeven zaten er natuurlijk gewoon bij. ik was namelijk op dat moment bezig de stuurservo in te bouwen. Ik wilde eigenlijk met die 2e foto iets anders aantonen, maar dat is niet helemaal uit de verf gekomen en om misverstanden te voorkomen de foto maar weggehaald.

Oke, dat had ik idd meegerekend in mn replys, want dat zou natuurlijk wel heel erg zot zijn (dat van die losse servo/schroeven)
Mja succes dan, ze moeten je toch minstens de missende schroeven van je wheeliebar toesturen als je hem toch houd
Dat piepschuim (of wat het ook is) is apart, maar het zal er ook wel vanzelf afslijten.
grts

Oke, dat had ik idd meegerekend in mn replys, want dat zou natuurlijk wel heel erg zot zijn (dat van die losse servo/schroeven)
Mja succes dan, ze moeten je toch minstens de missende schroeven van je wheeliebar toesturen als je hem toch houd
Dat piepschuim (of wat het ook is) is apart, maar het zal er ook wel vanzelf afslijten.
grts
Ye, ik heb al heel wat ervan weten te pulken. Met rijden gaat de rest ook wel foetsie. Toch een niet zo leuke verrassing als je ook nog de verkeerde kleur zit :D Zo nog even met de buurman scheuren. Hij heeft een Bandit VXL.

Back