Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Net weer een accu leeggereden op mijn favoriete voetbalveldje, linker achterbrug schroef blijft loslopen.
Wat is wijsheid, nieuwe achterbruggen Susp Arms(R)Stampede/Rustler (TRX3655) | Traxxas Shop - RC auto's, trucks en boten zowel nitro als electro of toch iets met metaal/plastic locktite lijm?
Beperkende factor blijft de VXL3 regelaar. Is na de eerste 4000mAh accu al heet. Thermische beveiliging klapt er meestal in na 3/4 oprijden van de 2e accu. Ben echter geen fan van zo'n optionele fan. Wordt deze bovenop de passieve cooler geplaats of ipv?
dan moet je idd eerste de gearbox los maken.
Ik heb zo'n fannetje en ik zal je zeggen dat het erg veel verschil uitmaakt. Ik heb het nooit gemeten, maar mijn regelaar wordt niet meer heet, alleen warm
Ik rij zelf 5000mah 2s, offroad meestal en mijn rijstijl is nietrustig laten we maar zeggen. Hij is trouwens gewoon opklikbaar en zit goed stevig vast. Voor zo'n klein fannetje blaast ie ook aardig.![]()
Heb je screw pins besteld of suspension pins met e-clips? Ben benieuwd!
maar het is toch dat het schroefgat in de arm is dol gedraaid en je toch juist nieuwe A-armen moet nemen?