Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
misschien je wiel hex kapot?
dat 6 kantige ding waar je wielen op zitten.
omdat je auto een differentieel heeft hoeft hij maar aan 1 kant kapot te zijn.
of misschien zitten je aandrijfassen niet goed vast.
ze zitten wel op een plat stukje metaal vast maar als er iets is gebarsten zou het kunnen.
oww..
en hij staat niet in de trainingsmode?
je zet hem op de normale mode door de zender aan te zetten, de accu insteken, het knopje van de esc indrukken en ingedrukt houden tot het lampje 1 keer rood knippert en dan loslaten
zoals je ziet heeft die nu wel genoeg kracht, zoals je niet zag in het vorige filmpje.
maar hoor je nu ratelend geluid. en ik kan niks in de gearbox vinden aan problemen
ik heb die wel uitelkaar gehaald en nieuw vet tussengedaan, misschien is daar wel iets fout mee gegaan.
ik kijk daar morgen dan wel naar, heb nu geen zin meer om alles weer los te schroeven.
dat weet ik uit me hoofd, dat daar een stukje is van afgebroken. die zit nog maar met de helft van de pin vast. de andere helft trof ik aan in de gearbox
oohja, en toen ik hem uit elkaar haalde lag er opeens toen ik alles weer in elkaar had een pinnetje op me bureau. ik heb echt geen idee waar die vandaan komt.
het pinnetje van de slipperclutch zit er nog in.