Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toen de nitro goed was afgesteld was mijn lipo allang op (en ik heb dan allang niet meer gefilmd)
Haha, nu je het zegt.Was beter de 2000e reply geweest in dit topic![]()
hoe lang rij je ongeveer met die lipo die je gebruikte in het filmpje?
djeezes, een beetje logisch nadenken zorgt voor minder irritante vragen op het forum hoor...
als je de slipper wil draaien mogen je banden én je spur niet meebewegen, anders draai je eigenlijk niets los of vast!
Dus banden vasthouden of op de grond houden, gearcover eraf, je spur vasthouden (met handen of met een stof) en dan draaien aan de slipper (los of vast)
hou je je spur gear zelf ook wel vast?
daar is je voorbeeld:sleepy:
en nu weerntopic:
geef 1 voorbeeld van een overbodig nutteloze vraag van mij waarvan het antwoord gemakkelijk zelf te vinden is, en dan geef ik je gelijk.
Zoniet: zwijgt gewoon want voor een minderjarige ben je al behoorlijk arrogant gebekt!
Bronwat voor snelheden kan je met zo een kleine schaal halen?
BronHeb zelfs trouwens een vraagje voor de ervaren mensen hier, maar hoe meet je de temp van je motor en van je ESC en wanneer doe je dit best, tijdens of na het rijden?
Bronvraagje, hoe krijg je een bearing van een Front Axle?
-Afbeelding-
dit is een foto zonder bearing op het einde
In mijn geval is de bearing kapot, maar ik krijg hem niet van die Axle
-Afbeelding-
Bronmss iemand die het al meemaakte, maar is het normaal dat sinds de verzending op de 17e de status hetzelfde blijft?
USPS - Track & Confirm
"Acceptance"
hier op een alternatieve manier van tracking
Packagetrackr / USPS Tracking / LJ524157770US (track.LJ524157770US)
"At Pickup"
Er is dus geen vooruitgang, iemand die nog meegemaakt?
gewoon om es te checken, maar is het veilig om je lipo's te laden aan 1A per 1000 mAh?
(Bron
BronHoe configureer je eigenlijk achterste Toe In op een rustler?
BronIk vroeg mij dus af wat het verschil is tss deze 2 sets:
Fastrax Interchangable Hex Driver Set - Metric
Fastrax Interchangable Hex Driver Set - Imperial
ene is Metric en bevat: 1.5mm, 2mm, 2.5mm and 3mm hex
het ander is Imperial en bevat: 050, 1.16, 5/64 and 3/32inch
Is dit eigenlijk hetzelfde van formaat dan maar gewoon weergegeven in een andere meeteenheid? of gaat het hier effectief om 8 verschillende formaten?
alvast bedankt!
Bronweet iemand soms waar de optionele "sensored motor port" voor dient aan de ESC?...
![]()
Bronzulke onboard tempsensors moet je apart aflezen? of heb je ook zo van die (betaalbare) transmitters waarop je dat kan aflezen?
Bronokidoki thx!
wat mij dan bij mijn vraag brengt, wat is hetgeen men nodig heeft voor de Rustler?
Speciaal voor jou, geen één maar maar liefst 10 van je overbodige nutteloze vragen!
En hierbij nog mijn excuses dat ik zo'n arrogante bek tegen een grote -al volwassen- man heb.
Later vriend!im:
komaan, stel je puberaal gedrag nog wat meer in de verf en verkloot de topic nog meer door af te komen met grotere lettertypes en bold tekst en een halve pagina offtopic te gaan.
U bent zelf heel goed bezig![]()