Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heej, ik dacht deze week, laat ik eens even met mijn auto omprutsen, dus om te beginnen wou ik mijn slipper clutch een beetje verdraaien, om te zien of ik het verschil merkte.

Hier zit dus het probleem, ik snap er niks van. Als ik gewoon aan de slipper clutch draai, dan draaien mijn banden mee, als ik hierna de banden vast houd, en dan aan de slipper clutch ga draaien dan veert de slipperclutch op 1 of andere manier gewoon terug, dus mijn sleutel waarmee ik de slipperclutch verdraai, veert gewoon weer terug naar de plek waar ik begonnen was te draaien.

Wie kan mij uitleggen hoe dit werkt, want ik krijg hem niet verdraait.

Hoebedoel je dat, heb je het nu over zonder het kapje erop.

Want in het boekje word aangegeven dat je alleen even het dopje eraf hoeft halen, zodat je niet die inbusjes los hoeft te halen. Dit is ook wat ik heb geprobeerd.

djeezes, een beetje logisch nadenken zorgt voor minder irritante vragen op het forum hoor...

als je de slipper wil draaien mogen je banden én je spur niet meebewegen, anders draai je eigenlijk niets los of vast!

Dus banden vasthouden of op de grond houden, gearcover eraf, je spur vasthouden (met handen of met een stof) en dan draaien aan de slipper (los of vast)

djeezes, een beetje logisch nadenken zorgt voor minder irritante vragen op het forum hoor...

als je de slipper wil draaien mogen je banden én je spur niet meebewegen, anders draai je eigenlijk niets los of vast!

Dus banden vasthouden of op de grond houden, gearcover eraf, je spur vasthouden (met handen of met een stof) en dan draaien aan de slipper (los of vast)

Om maar te zwijgen over al jou vragen...

En om je reactie dan ook nog maar eens te verbeteren; óf je houd de banden vast óf de spur. Dit heeft hetzelfde effect, alleen moet je bij het banden vast houden eerst de "vering door". Dwz dat je hierbij flink door moet draaien, zodat hij niet terug springt.

geef 1 voorbeeld van een overbodig nutteloze vraag van mij waarvan het antwoord gemakkelijk zelf te vinden is, en dan geef ik je gelijk.

Zoniet: zwijgt gewoon want voor een minderjarige ben je al behoorlijk arrogant gebekt!

directe kopie van denisemaar

Als ik gewoon aan de slipper clutch draai, dan draaien mijn banden mee, als ik hierna de banden vast houd, en dan aan de slipper clutch ga draaien dan veert de slipperclutch op 1 of andere manier gewoon terug,

geef 1 voorbeeld van een overbodig nutteloze vraag van mij waarvan het antwoord gemakkelijk zelf te vinden is, en dan geef ik je gelijk.

Zoniet: zwijgt gewoon want voor een minderjarige ben je al behoorlijk arrogant gebekt!

wat voor snelheden kan je met zo een kleine schaal halen?
Bron

Heb zelfs trouwens een vraagje voor de ervaren mensen hier, maar hoe meet je de temp van je motor en van je ESC en wanneer doe je dit best, tijdens of na het rijden?
Bron

vraagje, hoe krijg je een bearing van een Front Axle?
-Afbeelding-
dit is een foto zonder bearing op het einde

In mijn geval is de bearing kapot, maar ik krijg hem niet van die Axle
-Afbeelding-
Bron

mss iemand die het al meemaakte, maar is het normaal dat sinds de verzending op de 17e de status hetzelfde blijft?

USPS - Track & Confirm

"Acceptance"

hier op een alternatieve manier van tracking
Packagetrackr / USPS Tracking / LJ524157770US (track.LJ524157770US)

"At Pickup"

Er is dus geen vooruitgang, iemand die nog meegemaakt?
Bron

gewoon om es te checken, maar is het veilig om je lipo's te laden aan 1A per 1000 mAh?
(Bron

Hoe configureer je eigenlijk achterste Toe In op een rustler?
Bron

Ik vroeg mij dus af wat het verschil is tss deze 2 sets:
Fastrax Interchangable Hex Driver Set - Metric
Fastrax Interchangable Hex Driver Set - Imperial

ene is Metric en bevat: 1.5mm, 2mm, 2.5mm and 3mm hex
het ander is Imperial en bevat: 050, 1.16, 5/64 and 3/32inch

Is dit eigenlijk hetzelfde van formaat dan maar gewoon weergegeven in een andere meeteenheid? of gaat het hier effectief om 8 verschillende formaten?

alvast bedankt!
Bron

weet iemand soms waar de optionele "sensored motor port" voor dient aan de ESC?...

vxl-3s.jpg
Bron

zulke onboard tempsensors moet je apart aflezen? of heb je ook zo van die (betaalbare) transmitters waarop je dat kan aflezen?
Bron

okidoki thx!

wat mij dan bij mijn vraag brengt, wat is hetgeen men nodig heeft voor de Rustler?
Bron

Speciaal voor jou, geen één maar maar liefst 10 van je overbodige nutteloze vragen!

En hierbij nog mijn excuses dat ik zo'n arrogante bek tegen een grote -al volwassen- man heb.

Later vriend! :pim:

Laatst bewerkt door een moderator:
komaan, stel je puberaal gedrag nog wat meer in de verf en verkloot de topic nog meer door af te komen met grotere lettertypes en bold tekst en een halve pagina offtopic te gaan.

U bent zelf heel goed bezig :)

komaan, stel je puberaal gedrag nog wat meer in de verf en verkloot de topic nog meer door af te komen met grotere lettertypes en bold tekst en een halve pagina offtopic te gaan.

U bent zelf heel goed bezig :)

Je zat me uit te dagen, daar reageer ik op. Je weet zelf dat ik hartstikke gelijk heb en dat je niet kunt winnen, dus probeer je via omwegen me zwart te maken/je "gelijk" te krijgen.

Had je me maar niet uit moeten dagen hé...

@Nard, ik vind het prima, ik wou alleen ff op de uitdaging ingaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back