Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet iemand wanneer de lipo cut off aangaat op de velineon esc? Hoeveel volt per cell of hoeveel bij 2s?

veel te hoog naar mijn mening!
als ik lipo rij laat ik de esc gewoon op nimg staan en rij ik totdat ik voel dat hij minder kracht heeft
ik vermoed dat de lipo cutof ergens bij de 3.5v ligt.

Weet iemand waarvoor de uitstulping bovenop de top plate dient?
Ik wil deze weghalen omdat daar ooit een transponder op moet komen maar kan ik dan in de problemen komen doordat ik een upgrade niet meer kan plaatsen oid?

Leo

Was dat niet voor de body van de bandit vast te zetten?

edit: zie foto
c-traxxas-bandit27.jpg

Laatst bewerkt:
lipo

beste mensen,

ik heb net 2 hele mooie lipo's gekocht en krijg er ook een mooie lader bij.
nou vroeg ik me echter af: de accu's zijn met bananenplugs en de auto natuurlijk met traxxas stekkers. bestaan er stekkertjes van banaan naar traxxas?

Roaldo

beste mensen,

nou vroeg ik me echter af: de accu's zijn met bananenplugs en de auto natuurlijk met traxxas stekkers. bestaan er stekkertjes van banaan naar traxxas?

Roaldo

Gewoon de bananen plug af knippen of los solderen en daar een traxxas stekker aan solderen. Je kan ook zelf een verloop maken maar de traxxas stekkers zijn speciaal voor zware spanningen.

beste mensen,

Roaldo
Zijn wel te koop hoor, PK heeft ze bv. te koop.
Kijk maar op hun site onder nr PKL213, maar er zullen ongetwijfeld wel meer winkels zijn die zoiets verkopen.

Zijn wel te koop hoor, PK heeft ze bv. te koop.
Kijk maar op hun site onder nr PKL213, maar er zullen ongetwijfeld wel meer winkels zijn die zoiets verkopen.

ja, die had ik ook gezien. Maar ik zoek iets voor de accu naar de esc.
anders word het toch gewoon stekkertjes kopen om te solderen.

traxxas-stekkers

he mensen,

als ik dan toch gewone stekkers eraan ga maken...
weet iemand waar ik ze het goedkoopst(incl. verzendkosten) kan kopen of heeft iemand ze zelf nog thuis liggen?

Roaldo

P.S. het gaat om 2 female en 1 male

stekkers

ja hoor, het is gelukt.
ff een paar traxxas stekkers gehaald en erop gezet.
er was wel 1 klein probleempje, want de soldeerbout was maar 25 volt en het minimale is 40 volt.

laterz

Welke veren moet ik kopen om de vering stugger te maken?
Want ik zie eigenlijk alleen maar witte en zwarte en er zitten nu witte op, moet ik dan de zwarte hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back