M
mixit
Guest
Genoeg tips hoor
, als er niet genoeg geld is voor een VXL stopt het snel.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar zender en ontvanger vinden elkaar niet meer lief. Die zien elkaar niet meer....
Klinkt alsof je gas geeft terwijl je land of dat je slipper te strak staat en het een groot verschil tussen auto snelheid en banden snelheid is geweest.Niet dus.. 1 sprong en KRRRRRRRRRRRRRRRRRRR weg spur..
Ik koop als ik de auto zat ben een ezrun van 50 euro, en dan bespaar ik zo'n 70 euro..
Thuis aangekomen. Spur opgegevreten.
En vandaag weer lekker dom gedaan. Het regent dus dan is het skateparkje dicht hier. Nouja skateparkje.. het is een lapje asfalt met in het midden een bult met 4 stijle kanten en daar rondom twee schansjes.. Elke schansje is afgezet met gaas, leuk voor de rustler, kan je hem er leuk uit plukken na een sprong, maargoed, ik loop op mezelf vooruit.
Rond het "skateparkje" ligt een versgemaaid grasveldje en daaraan grenst een lap grond met geen echte bestemming. Zand, modder en grove gravel. JOEPIE!!
Afijn, de VXL met een duchtige 2S 5000MAH Lipo losgelaten en gaan met die banaan
Niet dus.. 1 sprong en KRRRRRRRRRRRRRRRRRRR weg spur..
Weer naar huis. Nieuwe spur erop, pinion gechecked, extra druppel loctite op alle schroeven etc.... En weer terug. Kom ik daar aan begint het pas ECHT te regenen...
Rustler van de ene naar de andere plas laten rijden en hier en daar een molshoop geprobeerd te ontwijken gebeurt er dit:
Rustler rijdt tot midden in het veld en valt stil. ik loop er heen. Zoals altijd laat ik dan het gas los en kom ik niet aan de zender. Ik ben een 10 meter van de auto, geeft dat kreng VOL gas en vliegt als een dolle ervandoor. Ik heb op dat moment het gas op mijn zender niet aangeraakt dus daar kan het niet aan liggen. En daar gaat de rustler, volle vaart richting skate parkje en je raad het al.. 10 meter voor het skatepark...
GAAT IE INEENS VOL IN DE REM en weer hoor ik KRRRRRRRRRRRRRRRRR
ik heb het gehad.... op naar huis....
Thuis aangekomen. Spur opgegevreten. Maar zender en ontvanger vinden elkaar niet meer lief. Die zien elkaar niet meer....
Morgen ofzo maar eens kijken wat er nu aand ehand is. Ik laat alles es effe drogen en dan zie ik wel.