Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij staat strakker, en ja hoor, vol op wheelies. nu heb ik alleen dat ik op de beugel van het motortje hang, dus een wheeliebar en een setje onroad bandjes zijn in bestelling...
allemaal bedankt voor het advies!

De slipper zit inderdaad achter dat rubber dingetje van de transmissie behuizing.
Vooral niet te strak zetten,ik heb eergisteren een stalen tandwiel kaal gemaakt omdat m'n slipper erg vast stond,even plankgas met de velineon en het hele tandwiel kon je gewoon een wiel noemen:rolleyes:.

Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik rij al een half jaar met zelfde pinion + spur op 3S LiPo met standaard vertanding (dus eigenlijk veel te laag) en ze doen het prima!

Ik zit met een probleem!
Namelijk: mijn motor(titan 12t) houdt er mee op. als ik hem naar achter duw en dan gas geef hapert hij even, en rij ik er dan even 3 seconde mee, staat ie weer stil. ik heb de tandwielen nagekeken en er was niets kapot! IS MIJN MOTOR NOU KAPOT :(

haal eens de motor eruit en kijk als de auto zelf soepel loopt, en laat de motor eens draaien zonder belasting, kan je meteen zien wie van de 2 de boosdoener is

Weet er iemand of ik een tandwiel (pinion) van mijn TT-01 (21T) in mijn Traxxas Rustler kan doen? Hij word standaard bij mij heel erg warm. Was dat bij jullie ook zo?

Met dit weer kan je hem echt niet meer aanraken. Ook na een tijdje begon hij te stinken naar een brandluchtje... dus dat was denk ik niet echt heel goed:(

Oke nou ja omdat de mijne nou even niet meer rijdt weet ik niet hoeveel warmer die motor wordt maar die brandlucht lijkt me inderdaad niet goed. hij wordt normaal ook wel goed warm hoor!

Ik heb net ook even geprobeerd om die 21 Tands pinion erin te doen van mijn TT-01 maar als je dan een stukje gaat rijden maakt hij zo'n krakend geluid. Is ook niet echt goed lijkt me:(

De tandafstand verschilt per module. Je hebt 48/64, module 0.8 ,1 etc...

Je moet wel 48dp hebben, anders gaat het ook kraken;)

Greetz,
Joram

Dit is besteld nu, vraagje aan de ervaren mannen,zijn de batterijen goed?

De reserve armpjes enz... worden besteld als ik de wagen heb, op de doorgegeven site van jullie.

Rustler VXL Assembled With Pistol And Brushless System €319.00
Tires, Ribbed 2.8 (2)/Foam In €17.23
Tires, Alias 2.8, Soft-Compou €17.23
Tires, Anaconda 2.8 (2)/Foam €34.45
LRP VTEC LiPo Drive battery 3300 25C - 11,1V 2 stuks €172.66
Laadkabel (bananenstekkers-traxxas)€9.65
lader ULTRAMAT 14 plus (netto) €99.95
Support Secondenlijm, extra dun €8.25
Wheelie Bar Assembled (Fits St €13.78

Verzendkosten
€ 16.50

Totaal