A
aschie1
Guest
ik snap ook niet waarom je een bouwpakket wil
Ik vind het leuk uit de doos en vlamme mee da ding

Ik vind het leuk uit de doos en vlamme mee da ding

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind het leuk uit de doos en vlamme mee da ding![]()
Ik vind het leuk uit de doos en vlamme mee da ding![]()
ik had eigenlijk ook liever een bouwpakket.
daarom wordt zoiezo mijn tweede wagen een bouwpakket.
De jeugd he..bijna net zo moeilijk als normaal nederland typen![]()
Ja het is zeker een beter keus, een brushless set van traxxas kost 180 euro, dus de VXL is zo gezien al goedkoper, en volledig gekogellagerd, wat nog eens ongeveer 15 euro kost om dat te doen op de XL-5.
En hoezo gaat uw voorkeur naar een bouwpakket dan? U kunt de rustler uit elkaar halen en hem weer in elkaar zetten als u dat wilt
Een andere auto qua zelfde bouw is de HPI Bullet of HPI E-Firestorm, maar als je het mij vraagt ga ik toch voor de Rustler, aangezien het van Traxxas is, en dat Traxxas spul krijg je niet kapot, tenzij je volop tegen een stoeprand aan rijdt.
Ja oke ik snap het, maar de Rustler is zo uit elkaar , dus dat maakt niet zo veel uit. Een ontvanger verwisselen is wel lastig i.v.m het waterdichte " doosje " waar het in zit. En ik zou kiezen voor de VXL hoorIk heb een tijdje terug een on road gekocht welke al gebouwd was. Merkte dat ik binnen een week al dat ding aan het uit elkaar aan het halen was. En gezien het feit dat ik meteen wat andere onderdelen in de wagen wil plaatsen gaat mijn voorkeur uit naar een bouwpakket.
Zit nu in dubio voor prijs/kwaliteit verhouding met de VXL en de Firestorm Opzich kan ik in de VXL ook meteen wat aanpassingen maken. Zit te twijfelen!i
Sorry voor tikfouten, reageren via gsm is nog niet alles![]()
Ja oke ik snap het, maar de Rustler is zo uit elkaar , dus dat maakt niet zo veel uit. Een ontvanger verwisselen is wel lastig i.v.m het waterdichte " doosje " waar het in zit. En ik zou kiezen voor de VXL hoor![]()
Ja helaas, misschien heeft Kyosho of Tamiya wel een offroad bouwpakket, maar die wagens ovetreffen de kwaliteiten van Traxxas en HPI nooit.Kan het niet vinden op internet, is de Firestorm als bouwpakket te krijgen?
EDIT
Moet iets beter leren zoeken, helaas ook een RTR![]()
ik zag deze wielen Set Anaconda Banden - 4 Stuks - Occasion - Toemen Modelbouw
zouden deze niet op de Rustler VXL passen ofwel?
want ze zijn niet echt duur
Goede keusDe keuze is gevallen op de Rustler VXL.
Nu alleen de vrouw des huizes nog even zo ver zien te krijgen..
jij moet ook leren zoeken!!
het staat er gewoon in.
Ow ow ow aschie toch...Ik had gezien dat er stat voor xl-5 maar dacht dat dat niet uitmaakte dacht dat het alleen een anderee kleur was
Ow ow ow aschie toch...
Het verschil tussen XL-5 en VXL de kleur? Serieus...?
XL-5 - brushed , 27 mHz
VXL - Brushless, 2,4gHz , gekogellagerd, Lipo ready,
Dat zijn een van de kenmerken van de 2 Rustlers, volgensmij heb jij niet echt opgelet toen je je Rustler kocht
Of op dit forum waar het echt t*fus vaak langs komt, of op de doos van de Rustler, en als je logisch na denkt weet je toch dat een groot merk een auto maakt in verschillende kleuren, en die gaan ze natuurlijk niet aparte namen geven...
Oow oke, dan is het goednee nee ik bedoel dat niet ik bedoe,k het verschil tussen de banden en velgen.
IK dacht vxl black chrome en xl5 gwn chrome dat bedoel ik.
Maar ik had nog een vraag over die rpm bumper ik wouw hem laten verzende via een envelop voor 1 euro.
Hoe kan je die bestelle en late verzende voor 1 euro want bij bestellen staat alleen 6,75.
Maar hij had mij een keer gemaild dat je ook voor 1 euro kan verzende
Oow oke, dan is het goed
Maar alsnog, alle banden die voor de rustler / stampede / bandit bestemd zijn passen op alledrie de wagens, maakt niet uit of het VXl od XL-5 is.
En dat laten bestellen? Ik weet het niet zeker maar volgensmij kun je gewoon mailen, ik heb eind vorigjaar ( 28 december ofzo ) via RC-Central RPM draagarm besteld alleen die was bij hun nog niet binnen, dus het kan zijn dat je het later krijgt dan na 2 dagen.