Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar waarom zou ik dan lipo kopen als ik er dan niks mee opschiet

Geweldig...

Antwoorden zullen wel snel volgen denk ik....:cool:

Lipo is niet ongeveer even snel....veel sneller, rijtijd is langer....

En je koopt een gebruikt ladertje ook wel voor een tientje of 3..

Geweldig...

Antwoorden zullen wel snel volgen denk ik....:cool:

Lipo is niet ongeveer even snel....veel sneller, rijtijd is langer....

En je koopt een gebruikt ladertje ook wel voor een tientje of 3..

Ja ik dacht ook al want een 8,4 rijd toch ong 65 ofzo en deze lipo toch 80 ofzo

ik heb ni voor het eerst wat besteld:
-standaard chrome 2.8 rear velgen
-proline dirt hawks
-tenflon washers
-body clips
-hex hubs rear

het gaat vooral om de eerste 2, maar ik ben er achter gekomen dat ik geen revolvertang heb.
kan ik het nou ook even gaten maken in de banden met een boor (3mm)?

kan, maar is lang niet zo netjes.
of het eerder uitscheurt weet ik niet, maar bij mij zijn de gaatjes met een revolver tang nog nooit uitgescheurt
revolvertang is voor weinig geld bij iedere bouwmarkt te krijgen

weten jullie een goede lipo accu van 7,4V. die standaard gewoon in de rustler past. zonder die muutjes weg te schuren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Goeiemorgen,

Ik zou graag anaconda's(rear) bestellen, hiervoor zit ik nu te kijken op traxxasshop.nl naar deze en deze. Alleen het probleem is dat bij de eerste link aangegeven wordt dat deze voor de voorwielen zijn, en de banden bij de tweede link denk ik niet gaan passen aangezien deze voor de bandit bedoeld zijn.

Het liefst heb ik banden zonder velgen, deze hoeven niet persé bij traxxasshop.nl weg te komen.

Zou iemand mij hiervan een goed linkje kunnen geven.

Goeiemorgen,

Ik zou graag anaconda's(rear) bestellen, hiervoor zit ik nu te kijken op traxxasshop.nl naar deze en deze. Alleen het probleem is dat bij de eerste link aangegeven wordt dat deze voor de voorwielen zijn, en de banden bij de tweede link denk ik niet gaan passen aangezien deze voor de bandit bedoeld zijn.

Het liefst heb ik banden zonder velgen, deze hoeven niet persé bij traxxasshop.nl weg te komen.

Zou iemand mij hiervan een goed linkje kunnen geven.

Je hebt 2.8" banden nodig voor de Rustler inderdaad. De banden uit de tweede link zijn dus niet geschikt, zijn idd voor de Bandit. Hier hebben ze ze wel: http://www.hobmamodelbouw.nl/webshop/?article=235551 en http://www.hobmamodelbouw.nl/webshop/?article=235550

Traxxas Rustler VXL.
Check onboard video gemaakt met iPhone4: [media=youtube]ImyeqcWnADI[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt,

Zou iemand nog een setje tegenkomen van anaconda's achterbanden zonder velg, zou ik dat graag horen. Dit aangezien ik evengoed de velgen van mijn huidige versleten achterbandjes kan gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back