traxxas rommel????
mijn verhaal (in telegram stijl):
schoonbroer koopt bandit, rijd hier mee, gaat de dag erna terug omdat hij geen ontvangst heeft, andere ontvanger, (na heel wat knoeien om te zien wat er mis was) en probleem opgelost..., 3 dage later zen schokdempers verplooit:s zonder brut of zot te doen ==> niet wa rap?
mijn verhaal, koop 2de hands rustler, ontvangst was er niet (ben ik blij dat ik nen failsave mee heb gekregen, dank aan brushless racer 500), maar dus niet mee te rijden bijna. rijde wat rondjes rond mezelf, en ja ik rij op 3 cellen, 2 minuten en de auto springt op lipo safe (lipo is 6000mah 25 c, 11,1V,) er was 1000 maH uit, even auto afzetten en terug op, en hij doet het weer, soms 30 seconden, soms 10 minuten, ongeacht de rijstijl
men volgend probleem, ik steek er een ander zenderset in, en ik rijd, ontvangst is goed, maar nu vertikt hij het om te remmen, dus achteruit gaat wel, remmen doet hij niet meer... srry maar dit vertaalt bij mij als rommel... of mis ik hier iets?
ja, sorry maar als het merendeel van de consumenten wel tevreden is met zijn traxxas en jij maakt zulke extreme dingen mee (spijtig wel) dan scheelt er iets met jouw wagen, wat wel erg is.
Maar om te gaan veralgemenen dat traxxas brol is, is overdreven, ze hebben toch al hun reputatie mee (ondanks jouw problemen)
En mbt uw zenderset, mss heb je uw zender niet goed ingesteld?..
En mbt uw ESC die vlug op safe spring, je rijdt dus met de standaard vertandingen? en dat terwijl je op op 3S rijdt? de chart is duidelijk, spur en pinion aanpassen, dan is het niet moeilijk dat je met hitte problemen zit he, volg gewoon de chart.
Het eerste wat ge moet aankopen als ge op 3S rijdt is nen andere pinion + spur, als ze het op hun eigen site in grote duidelijke en kleurrijke letters zetten, kan je daar toch niet naast kijken?
btw, een fan voor op de ESC bij 3S lipo is wel handig, en een alu tranny doet ook veel af van temperatuur.
Hopelijk vind je de oorsprong van het probleem man!
Laatst bewerkt: