Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klopt ;) .

Meeste mensen rekenen btw enz niet mee dus zodra ze een brief thuis krijgen of moeten betalen is het drama drama.

Bestel zelf ook regelmatig uit het buitenland als iets hier niet te krijgen is of heel veel duurder is. Paar tientjes meer of minder lig ik niet wakker om maar bij een prijs van 2x wat het kost vanuit Amerika + verzenden en btw ga ik het ook wel uit de vs halen.

Uit hongkong laat ik ook altijd een lagere waarde er op zetten... het geld betalen vind ik geen probleem, maar als iets op 4 november verzonden wordt, 6 november hier aan komt en vervolgens nog niet hier is omdat de douane zo langzaam moet doen...

Ook als het maar om een paar tientjes gaat doe ik het nog wel , heb je van de week nog dat voorbeeld gegeven met die motorsteuntjes ;) Als je zo een paar dingen hebt tikt het hard aan hoor....

Ik koop ook gewoon dingen hier , m'n Summit b.v. komt ook gewoon uit een Nederlandse winkel... Maar een hoop onderdelen/spullen zijn hier gewoon veelste duur of niet eens (direct) verkrijgbaar , dan maar aan de andere kant van de plas bestellen.

Goed punt.

Maar het is en blijft wel fraude, of je er nu wel of niet om vraagt..

Dat is dan wel weer waar. Het is niet voor niets dat bepaalde verkopers dat weigeren om te doen omdat...idd het niet mag :)
Noem het fraude of noem het wat anders, het is verboden.

Klopt volgens mij ook wel dat je als koper er niets aan kan doen dat de verkoper het zo op het pakketje zet. Als je anderzijds wetens en willens opzettelijk liegt over het bedrag en het komt uit, das wat anders. Maarja, meestal is het labelen van het bedrag iets 1zijdigs van de verkoper en kan jij niets aan doen.
Maar ik ga niet klagen als ik er voordeel uit haal :)

Laatst bewerkt:
Klopt, bij sommige winkels kun je wel aangeven wat voor waarde je er op wilt laten zetten en ook dat zal niet zorgen voor problemen bij de douane.

Het kan alleen wel zorgen voor problemen wanneer je pakketje zoek raakt want hoe leg jij aan de verzekering uit dat er in het pakketje 100 euro zat ipv 30 ;) .

Heb je trouwens al die kerel naar je 'speelgoed' autootje laten kijken?=D

Misschien even exploded view van Traxxas zelf erbij pakken en het zelf opzoeken ?

Is sowieso met 2 minuten Googlen wel te vinden.

heeft iemand ervaring met springen,gaat dat met de orginele schokbrekers,
of moet je er dan die plaatjes tussen schuiven dat ie wat stugger word,

of rij je dan alles kapot bij n slechte landing

Bij een slechte landing kan je inderdaad alles kapot rijden, ligt er puur aan hoe slecht je land.

Ik zou gewoon uitproberen, rustig beginnen als je merkt dat de bodemplaat op de grond komt zou je inderdaad die clipjes om je dempers heen kunnen doen of stuggere veren aanschaffen.

Die clips zul je vrij snel nodig hebben tenzij je wel hele kleine jumps maakt :)

Maar zoals IXI zegt, gewoon even proberen en preloads toevoegen wanneer nodig.

Om het risico op verkeerde landingen te beperken sowieso een dunne spacer aan de voorste schokbrekers toevoegen.

Door de stijvere voorvering gaat de neus dan automatisch de lucht in wat het springen en vooral landen makkelijker maakt.

hoi,
heeft er iemand ervaring met deze banden,
Traxxas Anaconda Tires & Wheels Assembled Glued Electric Rear

ik wil er nl wegbanden opleggen,
en moet je er dan voor en 8ter opleggen of alleen deze 8ter en de orginele gladde voor .

of ken je gewoon met de orginele banden op de weg rijden,ik denk nl dat ie snel wegslijten.

Originele achterbanden zijn zo een keer weg op straat. Die Anaconda's moeten wel goede onroad banden zijn. Heb ze zelf ook gehad maar was er niet over te spreken, boden totaal geen tractie, kon niet eens een wheelie maken.

Originele achterbanden zijn zo een keer weg op straat. Die Anaconda's moeten wel goede onroad banden zijn. Heb ze zelf ook gehad maar was er niet over te spreken, boden totaal geen tractie, kon niet eens een wheelie maken.

dat is zo denk ik met die straatbanden
de phaltlines van op mijn flux hebben ook geen tractie en maken ook geen wheelies...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back