Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik scheef al...Verkeerde topic;) hahhahhha

Toch vind ik (net als de Rustler) de Stampede een leuke auto. Mist misschien een paar cm breedte waardoor hij sneller omvalt.

Mijn mening qua Bashen komt uit verdere ervaringen. Monster Truck types zijn nou eenmaal net iets beter bestand tegen mishandelingen van de rijder.....Wil de Rustler met deze mening echter niet tekort doen.

'T is een Traxxas auto...dus Bashen komt wel goed:mrgreen:

PS. Nard. Het is alweer een tijd geleden. Maar heb in jou keuze's/beslissing destijds nooit een Stampede voorbij zien komen.

Laatst bewerkt:
Yup, de meeste Traxxas wagens kunnen wel tegen een stootje, mijn Rustler in ieder geval wel :)

Mijn oude topic @ RC-J:
Noob wil Offroad Electro RC

Kan niet in het topic zoeken naar Stampede, maar heb hem wel in mijn overweging meegenomen. Heb me eerst blind gestaard naar de E-Maxx, toen kwam de ERBE uit en wilde ik die, maar was eigenlijk te duur als begin auto. Toen werd me de Maverick Strada aangeraden maar dat vond ik niets. Toen keuze gemaakt tussen Stampede / Bandit / Rustler en en heb ik voor de Rustler (XL-5) gekozen. Toen die nog afgewogen tegen de Firestorm, maar Traxxas sprak me meer aan. Drie weken later een VXL gekocht :)

En daarna:
Noob heeft een wagen
En
Noob rijd zijn eerste schade

ps. wel grappig op zo mijn begin topics een beetje door te kijken.

Dat waren nog eens tijden! Iedereen raade je een "goedkope" auto aan. En jij kwam ineens met de mededeling dat je een beetje stout was geweest en een Rustler had gekocht...hahahahha..Idd leuk om terug te lezen;)

Ik weet nog zo goed dat ik die Rustler uit de doos haalde en het zo'n gigantisch grote auto vond; hele dikke banden, super lange veerweg etc etc :D echt grappig. Helaas ben ik nu niet meer zo blij als toen met een nieuw pakketje (bezit is het einde van genot zeggen ze wel eens, daar zit toch wel een kern van waarheid in).

Van hele andere orde : Waar is onze grote vriend Riko (Erik) trouwens heen, heb al een tijdje geen reactie meer van hem gelezen.

Toen keuze gemaakt tussen Stampede / Bandit / Rustler en en heb ik voor de Rustler (XL-5) gekozen. Toen die nog afgewogen tegen de Firestorm, maar Traxxas sprak me meer aan. Drie weken later een VXL gekocht :)
QUOTE]

Ik vat hem niet helemaal:mrgreen:
heb je nou een VXL en een XL-5? Of alleen een VXL?

Heb eerst de XL-5 gekocht en na drie weken vond ik dat te langzaam gaan en heb ik een VXL gekocht. Heb inmiddels de VXL verkocht dus heb nu geen Rustler meer.

Vanwege bovenstaande raad ik mensen ook altijd de VXL (of in HPI termen de Flux) aan omdat ik vrees dat andere snel op de ''snelheid'' van de XL-5 zijn uitgekeken.

1,2,4,5,6,8,7,9,10

Goed he?

Maar even :ontopic:

De manual is niet echt heel duidelijk, dus ik dacht, als iemand anders ook al lagers had besteld, en die weet nog hoeveel, dan kon hij dat even posten.

Voor zo ver ik weet zijn alle VXL auto's voorzien van kogellagers, de XL-5 niet. Op de slash na dan, die is weer wél voorzien.

Nouja dat is wel kortaf hoor :P Ik heb er nooit problemen mee gehad.

@nicksavage: Hoe concludeer je dat je accu half leeg is? Dat er na het laden vervolgens maar de helft van de capaciteit in gaat? Want houd er rekening mee dat je ESC af slaat wanneer je accu (belast) de cutoff spanning bereikt. Belast is de spanning namelijk lager dan onbelast; voor het geval je de cellen na het rijden met een multimeter nameet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back