Traxxas Rustler VXL & XL-5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok, Heb ze zelf nooit hoeven vervangen maar het lijkt mij dat je iets van een platte schroevendraaier tussen die conectie met dat ijzeren pinnetje moet zetten en het dan heel voorzichtig loswippen. mr weet nie zekeker...

Ok, Heb ze zelf nooit hoeven vervangen maar het lijkt mij dat je iets van een platte schroevendraaier tussen die conectie met dat ijzeren pinnetje moet zetten en het dan heel voorzichtig loswippen. mr weet nie zekeker...
Klopt maar zorg dat je niet je schroevendraaier tussen die pinnetjes steekt. Alleen tussen het kapje.
Ik ben er de eerste keer ook mee aan het worstelen geweest omdat die kapjes behoorlijk vast zaten en niet goed durfde door te duwen.

ik heb nu de kortere voor mijn bandit maar heb draagarmen voor een rustler en langere aandrijfassen erbij. dus welke moet ik daarvoor hebben ?

Kvin die exploded vieuws ook niet zo poepsimpel hoor.

Zie dat nr 3745 trouwens ook nergens staan of kijk ik verkeerd.

Maar ik probeerde mn wielmeenemers los te maken, volgens mij heb ik wat speling teveel.
Daar zit zo'n smal gleufje in en ik heb daar een mes tussen gezet om dat kapje los te wippen. Is that the way eigenlijk? Hadden ze me verteld...
Overigens niet gelukt.

@kyosho, Ik rijd alles stock, behalve dan met 2s lipo's 5200mah. Ga m zowiezo niet echt op straat gebruiken voorlopig; dat acceleren heeft zeker met minder wielspin te maken, op los grint,he..

Hoeveel watt heeft die motor eigenlijk? Dan kan ik de pk's eens uitrekenen.
Dan zou je t aantal watt moeten delen door 1.3535.
Vraag me wel af hoe je dan weer de extra power van de lipo meeberekent....:confused:

Maar ik probeerde mn wielmeenemers los te maken, volgens mij heb ik wat speling teveel.
Daar zit zo'n smal gleufje in en ik heb daar een mes tussen gezet om dat kapje los te wippen. Is that the way eigenlijk? Hadden ze me verteld...
Overigens niet gelukt.

Je wielmeenemer kan je er met de hand afhalen....
't klikt in het ijzeren pinnetje wat door je as zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back