Traxxas Slash 4x4 topic deel2

Wij rijden hier inmiddels met ongeveer 6 ultimates, en 1 rustler vxl, maar ik heb er als enigste last van dat als ik per ongeluk eerst de zender uitzet (kan gebeuren natuurlijk...), dat mijn slash er dan vandoor schiet. Hier heb ik in het begin nooit last van gehad..

Weet iemand of de ontvanger beveiligd is tegen signaal verlies? Of dat dit in te stellen is?

In de manual kan ik hier iig niks over terug vinden.

"Dat snap ik, maar het kan natuurlijk een keer per ongeluk gebeuren.

Wat ik vreemd vind is dat we hier met 6 identieke producten rijden, en ik de enigste ben die hier last van heeft (sinds van de week). Vandaar dat ik me afvroeg of het in te stellen is op de traxxas ontvanger?

"Dat snap ik, maar het kan natuurlijk een keer per ongeluk gebeuren.

Wat ik vreemd vind is dat we hier met 6 identieke producten rijden, en ik de enigste ben die hier last van heeft (sinds van de week). Vandaar dat ik me afvroeg of het in te stellen is op de traxxas ontvanger?
Ik heb hetzelfde en ga vanavond mijn zender opnieuw binden, kijken of dat helpt.

IK had gister het voorste en achterste deel gedemonteerd en ik voelde bij de voorkant dat het diff niet meer goed was.
Als ik aan de drive hub draaide ging hij soepel en daarna voelde je hem schuren (het ging gelijk stroever).
Ik had geen tijd meer om te te kijken als het diff een gebroken tand had of dat het van plaats verschoven was.
Als het de tweede optie is, moet ik het diff shimmen toch?
En welke maat shims moet ik hier voor gebruiken?
Het achterste diff voelde goed aan.

hallo,

ik heb nu een tijdje de rustler vxl en wil eigenlijks een 4x4 erbij.
nou is mijn vraag wat jullie van de slash 4x4 vinden, en of er andere (betere) auto's zijn voor dat geld.

hoop dat jullie wat advies hier over hebben.

hallo,

ik heb nu een tijdje de rustler vxl en wil eigenlijks een 4x4 erbij.
nou is mijn vraag wat jullie van de slash 4x4 vinden, en of er andere (betere) auto's zijn voor dat geld.

hoop dat jullie wat advies hier over hebben.

Wat wil je er allemaal mee gaan doen?

3s

vandaag voor het eerst met een 3s gereden, reed eerst met 2s, dat ging al lekker...maar dit gaat echt belachelijk hard :D:D wel het eerder besproken koelertje op de esc en eentje op de motor geplaatst en de bandjes van mijn oude stampede overgezet om wat meer grip te krijgen.
centerdiff is nog onderweg, ben benieuwd wat dat gaat doen...

vandaag voor het eerst met een 3s gereden, reed eerst met 2s, dat ging al lekker...maar dit gaat echt belachelijk hard :D:D wel het eerder besproken koelertje op de esc en eentje op de motor geplaatst en de bandjes van mijn oude stampede overgezet om wat meer grip te krijgen.
centerdiff is nog onderweg, ben benieuwd wat dat gaat doen...

pinion ook nog aan gepast?

dat dacht ik ook al wel, maar vroeg me af al is deze net zo robuust al de rustler vxl?
en of er niet een betere keus is, bijv iets van hpi?

kijk, dat wou ik horen:D
denk dat dit hem dan gaat worden.

ik ga het hpi spul ook maar even goed bekijken.
hoor daar ook alleen maar goede dingen over.

thanks

Back