weet iemand wat de afmeting is van de lager aan de spurgear op de stangetje waar de slipper cluch op zit (ben de naam vergeten van dat stangetje)
Bedoel je de 5x11x4 BB ?
Zie 6804 Driveline Exploded View Slash 4X4 Platinum op de Traxxas site
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
weet iemand wat de afmeting is van de lager aan de spurgear op de stangetje waar de slipper cluch op zit (ben de naam vergeten van dat stangetje)
ik heb er over na gedacht ik ga toch voor de Castle Creations Sidewinder 1410 met 3800kv motor SCT combo met standaart spur gear en 15t pinion. En daarna ga ik ook spaaren voor een 2s 25c 5000map lipo met lrp lipo lader denk ik.
wat denken jullie?
castle set :SCT COMBO WITH 1410 -4000KV MOTOR [010-0090-00] - €165,00 : Romulco RC Modelbouw Shop!, Hollandscheveld
lader: LRP Element Pro AC/DC Charger [41220] - €59,00 : Romulco RC Modelbouw Shop!, Hollandscheveld
accu: RC-PLUS 5000Mah - Lipo 7.4v 25c Hardcase - TRAXXAS - RC Plus Lipo accu's - Toemen Modelbouw
........
het hoeft ook niet snel te gaan want daar heb ik mijn 2wd slash voor
Ow dan ga ik denk ik voor die ezrun die jan ship aanraade
En dan gelijk3s lipo met lader van hobby king
Wat heeft iedereen toch een vooroordelen tegen 3S ?
Of je je auto het kan 'houden' of niet, dat hangt toch van je wijsvinger af ?
Je gas is toch geen aan-uit schakelaar ?
Ik kan goed vergelijken, ik heb een 2S Toro/Tenshock combo en een 3S Hobbywing set, en de HW rijd veel fijner (en langer).
En in beide gevallen niet te zwaar vertanden, 14 is in het terrein groot zat.
Wij begrijpen elkaar..
En dat er meer dingen vervangen moet worden van een snelle auto komt vooral omdat er eerder ergens tegenaan gereden wordt, niet zo zeer door slijtage.
1 draagarm (eigen schuld) en 2 schokbrekeroogjes (afgesleten) moeten vervangen.
Lagertjes tel ik dan niet mee, die gaan er wel hard doorheen (tegen beter weten in af en toe op een natte baan rijden).
Ik rij volgend wedstrijdseizoen gewoon met de standaard plastic (!) aandrijfassen.
Tot nu toe vind ik de kwaliteit van de Slash top.
Nu 5 maanden oud en veel gereden.