Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo dan hebben jullie nog geluk gehad haha! die crashes gebeurden dus aan het eind van het rechte stuk waarbij je dus echt bijna op topsnelheid rijdt. Stevige karretjes:) Hoe bevallen die rpm draagarmen verder? merk je er iets van in rijgedrag, omdat ze wat meer flex hebben?

zo dan hebben jullie nog geluk gehad haha! die crashes gebeurden dus aan het eind van het rechte stuk waarbij je dus echt bijna op topsnelheid rijdt. Stevige karretjes:) Hoe bevallen die rpm draagarmen verder? merk je er iets van in rijgedrag, omdat ze wat meer flex hebben?

ze hebben iets meer flex. ej ja ik rijd nu 2 seconden per rondje sneller.

hahaha nee hoor.. is allemaal bullsh*t.

het is iets flexibeler. zou iets steviger moeten zijn daardoor, dat geloof ik ook wel.
maar het heeft verder totaal geen invloed op het verdere rijgedrag van de auto

ik rij nu zelfs met 1 RPM en 1 traxxas draagarm voor. en kan nu niet zeggen dat ie uit balans is..:cool:

online bij liquidrc

1 eurootje duurder dan de traxxas armen en binnne een paar dagen in huis.

als je het niet kan vinden op de site is hij uitverkocht en moet je het met een paar dagen weer proberen

Ik rijdt met de 1e versie.
Kan veel hebben die motor, en inwendig gekoeld, alleen de lagers niet, na 1 accu een lager stuk.
Wat is het verschil tussen de 1e en de V2, buiten de andere aansluiting van de 3 kabels?

Met de aansluiting heb je de aanpassing zowat gehad.

Hoop dat ik hem rap heb, ben benieuwd.:banana:

me nieuwe kappie

Eerste poging met Spaz Stix verf (voor mij geen faskolor meer :) )

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

zijn die die kleuren waar je het over had..

ik ben trots op je gozer.. nice ik wil dit wel ff zien in real life met het zonnetje erop:thumbsup:

edit.
by the way. wat vind je van mijn ventilatortje ?
ik zet net ff dat ding aan. begint moedersdevrouw te roepen dat ik de stofzuiger uit moet zetten. ;)
5600y.jpg

Laatst bewerkt:
Bij een groene kap horen ook groene velgen :)

IMG_7979.jpg

IMG_7982.jpg

En ook meteen de kap voorzien van shoe goo
IMG_7985.jpg

IMG_7988.jpg

zeker vet die verf.....:)

die ventilator is toch wel overkill of niet murky:eek:
mag je die oude high speed fan wel naar mij versturen, mijn slow speed fan is vandaag overleden:p

goed bezig die jorim..
komen er nog lampen in?

Ha die eelco ze hadden de verkeerde stickers erbij gedaan... Er zaten 1/18 en 1/16 koplampen stickers bij...

Maakt niet zoveel uit me kap is nu helemaal sticker vrij en vind het prima zo :)

Oh je bedoelt ledjes? Misschien na de zomer als het eerder donker word

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back