Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
fordraptor.jpg

Zeker mooi maar de kleuren vind ik niet denderend... (persoonlijk natuurlijk)

Als hij in clear body verkrijgbaar zou zijn zou het best wel een mijn volgende kap kunnen worden!

Waar zou je body's van jconcepts nu voor een leuke gewone prijs kunnen kopen?
Bij jconcepts op de site ga je snel naar de 70 á 80 dollar voor een helder body.

hij is gewoon straks clear lexan te verkrijgen. ik denk dat je deze kap met een maand of 2 a 3 wel op ebay kunt vinden.

ik koop ook mijn jconcepts kappen op ebay rond de 35€ incl shipping

Rc central heeft geen slash of sc kappen zover ik kan zien. Ik heb er net een op ebay besteld vanuit HongKong.

Bedankt voor de tip.

Lekker boeiend...

Ze hebben alleen die bajr kap voor de slash op de site staan maar kunnen alles leveren. Jullie (de mensen die een kap willen) kunnen ze ook een keer opbellen dat gaat sneller dan al die berichten hier plaatsen. Heb er pas nog een kap besteld van Jconcepts door even te bellen wist ik meteen wat ze hadden en ook meteen verf bij ze gekocht. Veder een hele goede winkel en goed contact via de tel. en mail.

zie

IMG_8028.jpg

IMG_8030.jpg

Rc central heeft geen slash of sc kappen zover ik kan zien. Ik heb er net een op ebay besteld vanuit HongKong.

Bedankt voor de tip.

Heb Martijn er altijd gewoon even een mailtje voor gestuurd. :) (hij besteld ze dan, en laat ze met z'n normale zendingen meekomen of zo-iets. )

nu we het toch over kappen hebben

krjig net een belletje dat mijn nieuw gespoten kap netjes thuis op de keukentafel staat te wachten op mij .. ben benieuwd hoe het is geworden

ik heb een proline F-150 besteld en ben benieuwd wat ik gekregen heb. ik heb gevraagd om het K&N thema te spuiten

jorim. vanavond ben ik er niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back