Ja, wie vind er allemaal dat de zwarte lekkerder rijdt? Ik heb alleen nog de zilveren geprobeerd (uit luiheid) maar ik heb er geen klachten over ofzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, wie vind er allemaal dat de zwarte lekkerder rijdt? Ik heb alleen nog de zilveren geprobeerd (uit luiheid) maar ik heb er geen klachten over ofzo.
He Montega. Ik zou de binnekant van je mooie nieuwe kap even tapen. Want anders gaat ie d'r snel uit zien zoals die andere, met slijtplekken in de wielkasten etc.
mengen kan ook schijnt....ik ben opzoek naar 75k diff olie. liefst op ebay
kan het maar niet vinden.
weet iemand een adresje
Ik kon het niet laten een paar led verlichtingssetjes te kopen.
Eenmaal erin zitten beide zoons te wachten tot het straks buiten donker wordt.
Ik ben met mijn Slash afgelopen dinsdag eens gaan rijden in een bos waar een paar leuke open plekken waren met jumps.
Dikke fun gehad hellaas op het einde men C-Hub in twee gebroken na het landen, is al vervangen maar ik vermoed dat mijn servo ook een tik heeft gekregen
Hoort bij off-road rijden hé
zal een van de dagen eens een foto-ke posten hier
Ziet er mooi uit, nu gaat t bij mij ook kriebelen om ledjes erin te zetten^^,
Ik ben alleen bang dat ik mijn kap zodanig verzwak (door gaatjes te boren) dat ie sneller kapot gaat.