Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, wie vind er allemaal dat de zwarte lekkerder rijdt? Ik heb alleen nog de zilveren geprobeerd (uit luiheid) maar ik heb er geen klachten over ofzo.

Gisteren wezen rijden in een paardenbak van 40x25 meter, heerlijk parcours uitgezet met pionnen en een laag schansje van 30cm hoog erin verwerkt... heb een mooi filmpje op de mobiel staan maar die moet ik nog even op youtube zetten...

Hier 2 fotos, met de mijne (groen/paarse kap) is nog niet gereden omdat ik nog op de zender/ontvanger wacht.

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, wie vind er allemaal dat de zwarte lekkerder rijdt? Ik heb alleen nog de zilveren geprobeerd (uit luiheid) maar ik heb er geen klachten over ofzo.

Ik ben nog steeds bezig met testen/afstellen.
Elke keer een stapje extra. Rij nu ook met zilver versie voor en achter.
Volgende keer 1 van de 2 wisselen met een zwarte.

Moet wel zeggen dat de auto op MVB nu stuk stabieler rijd met de Swaybars.
Ik rijd steeds een 3tal accu's leeg om te voelen hoe hij reageert. :D

helemaal afhankelijk waar ik rijd. en hoe andere dingen zoals demping en rollcenter is afgesteld.

maar voorlopig gaat mijn voorkeur in de meeste gevallen naar de dikste swaybar zowel voor als achter

Ok dan ga ik ze vanavond maar eens proberen. He Montega. Ik zou de binnekant van je mooie nieuwe kap even tapen. Want anders gaat ie d'r snel uit zien zoals die andere, met slijtplekken in de wielkasten etc.

He Montega. Ik zou de binnekant van je mooie nieuwe kap even tapen. Want anders gaat ie d'r snel uit zien zoals die andere, met slijtplekken in de wielkasten etc.

Denk dat je mij bedoeld:confused:
Dat ga ik vandaag doen...
had alleen niet 1,2,3 goede tape ervoor;)

thnx voor de tip btw :thumbsup:

die 5200 mAh turnigy lipo van mij is inderdaad overleden. Heb hem netjes opengemaakt en ben tot de constatering gekomen dan het geen 2S1P accu is zoals op hobbyking aangegeven wordt, maar een 2S2P. 2 van de 4 cellen waren overleden en van de andere 2 heb ik een nieuwe accu gemaakt voor mijn drifter. Die heeft nu dus een 2600mAh 2S1P 7,4V accu erbij...is mijn geld dus niet geheel weggegooid. Het gewoon de hardcase een stuk ingekleind en ducktape en krimpkous eromheen en werkt perfect.

helaas heb ik nu nog wel maar 1 lipo die in mijn slash 4x4 kan. Dat gaat lastig worden met de traxxas days...

Laatst bewerkt:
bestel er dan 1 op ebay
beetje mazzel lukt het net optijd

of je leent ff een accu, er bestaat een kans dat je dan ff een verloopje moet solderen om de accu van een ander te kunnen gebruiken.

heb hier nog wel een 3s liggen met deans er aan

ik zit me te bedenken dat ik op de 8,4v nimh accu die er standaard bij zit ook heel aardig rond kwam. Dus morgen bestel ik wat lipo's en kijk wel of ze aankomen. En anders neem ik mn nihm wel mee als reserve.

Ik kon het niet laten een paar led verlichtingssetjes te kopen.
Eenmaal erin zitten beide zoons te wachten tot het straks buiten donker wordt.
Als het goed is kunnen we met de dx3 de schakelaar hiervoor ook aansturen. Daar zal ik me morgen eens in verdiepen.

full

full

Eigenlijk horen ze daar natuurlijk ook te zitten. ipv in de bumper. Hoe ziet het er dan uit als ze uit staan? Was eerst van plan om ze bij mijn Baja kap achter de echte koplamp "glaasjes" te maken, ik had ook al de glaasjes blank gelaten bij het verven. Maar vond het toch onhandig dat je dan de voeding op het chassis moet monteren en de bedrading aan de kap met als gevolg dat die 2 dus onafscheidelijk worden. Hoe heb jij dat opgelost? stekkertje? Had ik ook kunnen doen natuurlijk:rolleyes: Misschien komt at ook nog wel :cool:

full

Eenmaal uitgeschakeld zie je ze amper.
Ik heb de 9volt batterij rechtop vastgezet naast de servo. De bedrading is erg dun en zit vastgetaped aan de body, alleen het voedingsdraadje loopt van de kap naar de batterij. Je kunt hem simpel even op de batterij drukken als de kap er op zit.
En als je hem vergeet eraf te halen, schiet hij vanzelf los van de batterij als je de kap er af trekt.

Ik ben met mijn Slash afgelopen dinsdag eens gaan rijden in een bos waar een paar leuke open plekken waren met jumps.
Dikke fun gehad hellaas op het einde men C-Hub in twee gebroken na het landen, is al vervangen maar ik vermoed dat mijn servo ook een tik heeft gekregen :(
Hoort bij off-road rijden hé :)

zal een van de dagen eens een foto-ke posten hier

Ik kon het niet laten een paar led verlichtingssetjes te kopen.
Eenmaal erin zitten beide zoons te wachten tot het straks buiten donker wordt.

Ziet er mooi uit, nu gaat t bij mij ook kriebelen om ledjes erin te zetten^^,
Ik ben alleen bang dat ik mijn kap zodanig verzwak (door gaatjes te boren) dat ie sneller kapot gaat.

Ik ben met mijn Slash afgelopen dinsdag eens gaan rijden in een bos waar een paar leuke open plekken waren met jumps.
Dikke fun gehad hellaas op het einde men C-Hub in twee gebroken na het landen, is al vervangen maar ik vermoed dat mijn servo ook een tik heeft gekregen :(
Hoort bij off-road rijden hé :)

zal een van de dagen eens een foto-ke posten hier

Ja da hoort er bij eh:).

Waar rijdt ge dan zoal ? Heb nog ni echt plekken buiten de industrie van Grobbendonk en Linkeroever bij antwerp..

Verhuis binnekort naar Berlaar/Heikant. Zitk nog dichter bij uwe winkel, da wordt gevaarlijk:D

Ziet er mooi uit, nu gaat t bij mij ook kriebelen om ledjes erin te zetten^^,
Ik ben alleen bang dat ik mijn kap zodanig verzwak (door gaatjes te boren) dat ie sneller kapot gaat.

Verzwakken gebeurd niet. Het zijn gaatjes van 8mm en na het vastklemmen van de inserts heb ik ze aan de binnenkant rondom dichtgevloeid met Bison bond.
Dat is een tweecomp. secondelijm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back