Byzonder Mooie Wagen![]()
Blij Met Weinig. ^_^ (maar zonder gein, heb zelf niets tegen bmw. voor de oudere auto's/motoren is de onderdelen support gewoon nog steeds super. )
iig neem je nog een mooie kap voor je RC auto.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Byzonder Mooie Wagen![]()
Breed Maar Waardeloos LOL
Nee, dat is 'm niet. Ik heb toch een link geplaatst in m'n vorige post? Ze gaan per 10. Als je dat echt een probleem vind kan ik je ook wel 2 uit m'n eigen vooraad verkopen hoor.
Ik kon jou link niet volgen; gaf de een of andere vreemde meldingNee, dat is 'm niet. Ik heb toch een link geplaatst in m'n vorige post? Ze gaan per 10. Als je dat echt een probleem vind kan ik je ook wel 2 uit m'n eigen vooraad verkopen hoor.
Nee, dat is 'm niet. Ik heb toch een link geplaatst in m'n vorige post? Ze gaan per 10. Als je dat echt een probleem vind kan ik je ook wel 2 uit m'n eigen vooraad verkopen hoor.
pfff ik vind het behoorlijk wat geld voor wat lagertjes. Koop ik liever een x aantal keer goedkopere eigenlijk. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.
heb wel n kleine update: ik hoef met de traxxas days van komend weekend geen lipo's te lenen, want ik heb er vandaag 2 binnen gekregen (gisteren in NL besteld voor een naar Nederlandse begrippen zeer leuke prijs)! Net op tijd dus.
waar heb je die lipo's gehaald als ik vragen mag?