Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind 5 euro niet veel geld voor een lagertje... vooral niet als je je bedenkt dat je ermee veel geld bespaard als je je motortje in de soep rijd.

Dus ff een vraagje tussendoor....
Is die motorlager makkelijk te vervangen dan?
En hoe kom ik aan zo een ceramische lager? (die rond de 5 euro waar DJLeonardo het over had)

greetz ce moi

Laatst bewerkt:
Nee, dat is 'm niet. Ik heb toch een link geplaatst in m'n vorige post? Ze gaan per 10. Als je dat echt een probleem vind kan ik je ook wel 2 uit m'n eigen vooraad verkopen hoor.

Nee, dat is 'm niet. Ik heb toch een link geplaatst in m'n vorige post? Ze gaan per 10. Als je dat echt een probleem vind kan ik je ook wel 2 uit m'n eigen vooraad verkopen hoor.

Hmmz... dat zou helemaal mooi zijn!
Denk namelijk dat ik aan 10 stuks weinig heb...

denk dat je snel een pm hebt :D

pfff ik vind het behoorlijk wat geld voor wat lagertjes. Koop ik liever een x aantal keer goedkopere eigenlijk. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.

heb wel n kleine update: ik hoef met de traxxas days van komend weekend geen lipo's te lenen, want ik heb er vandaag 2 binnen gekregen (gisteren in NL besteld voor een naar Nederlandse begrippen zeer leuke prijs)! Net op tijd dus.

waar heb je die lipo's gehaald als ik vragen mag?
pfff ik vind het behoorlijk wat geld voor wat lagertjes. Koop ik liever een x aantal keer goedkopere eigenlijk. Maar dat is voor iedereen persoonlijk.

heb wel n kleine update: ik hoef met de traxxas days van komend weekend geen lipo's te lenen, want ik heb er vandaag 2 binnen gekregen (gisteren in NL besteld voor een naar Nederlandse begrippen zeer leuke prijs)! Net op tijd dus.

Kun je er mij ook eentje sturen ? Ik ben ook op zoek.. bestelling(en) uit HK willen maar niet binnenkomen.. en heb geen werkende meer voor mijn Revo...

Iemand een idee voor een andere motor dan de velineon brushless?, deze is vandaag overleden(RIP):)
deze wordt gebruikt met 3S lipo's en een mamba max pro ESC.
:cool:

VXL op 3s is een... nou ja eeuh. tsja...eeuh.... keuze. Het kan, maar je ziet het, gaat niet lang goed. Traxxas zegt ook dat het wel kan, maar raad 3s toch ook wel een beetje af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back