Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door diver, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Traxxas wilde gewoon een compleet pakketje op de markt zetten voor mensen die net beginnen met de hobby. Voor die mensen is de prijs van deze wagen dus de totale instapprijs.

    Voor mensen die reeds een andere zender / accu's / laders hebben zijn de bijgeleverde tiems overbodig, dus reken er maar op dat die begin volgend jaar op eBay komen te staan.
     
  2. SCRT Pilot

    SCRT Pilot Guest

    Ik heb me juist altijd verbaasd over het tegenovergestelde, een RTR waar je nog van alles bij moet kopen???

    Maar zoveel mensen zoveel wensen dus een kale versie zou ook welkom zijn.
     
  3. Dudok12

    Dudok12 Guest

    Het spreekt mij wel aan dat deze komt met een 2.4 Ghz zender, maar ja wij beginnen net.

    De Rustler VXL is in NL iets van 330 euri. De Slash 4x4 moet wel duurder zijn met 4x4 en 2.4 Ghz, maar hopelijk onder de 400 euri...
     
  4. jjdj

    jjdj

    Lid geworden:
    14 jul 2009
    Berichten:
    64
    Locatie:
    rotterdam
    dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren :nooo:
     
  5. vonkentrekker

    vonkentrekker

    Lid geworden:
    7 feb 2009
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Maastricht Airport.

    Jammer staat tussen aanhalingstekens, ik bedoel even "jammer" als de accu en lader wat erbij is........
    Een 2.4GHz is zeker beter, maar uit eindeliijk betaal je toch allemaal.
    Voor de mensen die al een goede zender, lader en accu's hebben is het eigenlijk geld weggooiien.
    Eerlijkheids halve moet ik er wel bijmelden dat deze mensen -ik ook- vaak een bash / speel auto erbij nemen :D
     
  6. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/
    Enorm leuke auto. alleen moet ik nu weer gaan denken of ik in januari een 1:16 revo VXL koop of deze Slash 4x4 :):):):) keuzes keuzes....
     
  7. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    omdat bij een 2.4ghz systeem meestal men opteert voor hun "eigen" 2.4ghz systeem. Als men overschakelt naar 2.4 zal men een eigen keuze nemen.

    Maar als dat systeem je wordt opgedrongen heb je geen keuze.
    FM-AM radiosystemen haal je er toch af, dus voor die systemen is dat nog niet erg.

    Maar ik vraag me af of je de receivers van traxxas' 2.4 systemen kan laten binden aan je eigen 2.4 transmitter?...


    @caretaker: waarom geen 1/10 (eigelijk is het 1/8 ) E-revo Brushless? :)
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  8. Caretaker

    Caretaker

    Lid geworden:
    15 mei 2005
    Berichten:
    3.531
    Locatie:
    \m/ (-_-) \m/

    Dit is puur een keuze uit budgetoverwegingen. ik wil gewoon niet meer dan 500 uitgeven.
    een E-Revo brushless zou zoals ik m wil hebben rond de 900 gaan kosten met de accu's die ik erbij wil hebben.
    Ik zoek gewoon een leuk speledingetje naast mijn nitro's.
     
  9. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    aja op die manier is dat zeker te begrijpen, die ERBE met accus is een kostelijk iets he
     
  10. danny56

    danny56 verslagschrijvers

    Lid geworden:
    5 sep 2009
    Berichten:
    299
    Locatie:
    Leeuwarden
    Ow ow ow, wat ben ik ook verschrikkelijk onkundig en onervaren.
    Ik kon het al niet lezen in de link of ergens in dit topic en de naam is 100% identiek aan het 1-16 model. En ik maar denken dat het misschien wel een vernieuwd model zou kunnen zijn van de 1-16?

    Het spijt me heel erg dat ik het gevraagd heb. Zulke enorme domme opmerkingen zal ik nooit meer plaatsen. Ik zal nooit meer zeuren.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  11. superboe

    superboe

    Lid geworden:
    26 mrt 2009
    Berichten:
    721
    Locatie:
    middelharnis (ZH)
  12. Riko

    Riko

    Lid geworden:
    6 aug 2009
    Berichten:
    728
    Locatie:
    stroppendrager, België
    zeg nooit nooit...

    ik zou het niet weten, maar als jij het zegt....


    Maar ik vermoed dat jij te hard bent voor jezelf.
     
  13. Dudok12

    Dudok12 Guest

    We zitten hier allemaal om wijzer te worden en kennis te delen. Het kan toch niet zo zijn dat je alleen maar wat mag zeggen hiero als je de slimste bent... :D

    Af en toe eens uitglijden geeft nix. En nu weer verder kletsen over de nieuwe Traxxas!

    Je kan de VXL upgraden maar Mamba Max: gaat dat wel werken met 1x lipo, of moeten er dan 2 naast elkaar rechtop in dat bakje?
     
  14. Aaalie

    Aaalie Guest

    Er is een accessoire/upgrade om twee akku's te kunnen monteren.

    Greetz, Aldert
     
  15. RFAC

    RFAC

    Lid geworden:
    5 aug 2004
    Berichten:
    536
    Locatie:
    Den Helder
    daar zullen ze dan wel een verhoogde batterystrap voor uitbrengen zodat je een wat grotere accu erin kwijt kan of mischien 2 x 7,4V lipo.
     
  16. Dudok12

    Dudok12 Guest

    Idd is er een accessoire voorzien om een hele dikke lipo kwijt te kunnen, wellicht passen er dan 2 ook in.... Lijkt me nodig met die Mamba Monster/ Max motor.
     
  17. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    De Slash 4X4 gaat een dikke aanslag wezen op m'n budget voor het komende half jaar. Goh..wat rot.;)
     
  18. vonkentrekker

    vonkentrekker

    Lid geworden:
    7 feb 2009
    Berichten:
    864
    Locatie:
    Maastricht Airport.
    Ach yoh, is eengoede stimulans voor de economie ;)
     
  19. jupieler

    jupieler Guest

    ik heb de gewone slash 2wd gekocht op de dag dat ze de slash 4x4 voorstelde (08-10-09) en moet zegge dat ik nog geen moment spijt heb :) (en zal zeker de slash 4x4 in huis halen als die uitkomt)

    de bijgeleverde 2,4ghz is zeker beter dan een gewone fm zender alleen jammer dat de ontvanger niet zal werken op mijn spektrum zender (nu is het gewoon weggesmeten geldt voor mij)

    een batterij er bij is altijd leuk, een stap dichter bij een echte RTR :) en volgens mij doet traxxas dit om hun traxxas-stekkers wat te promoten wat ik geweldig vind want voor mij zijn dit geweldige stekkers.
     
  20. joostvhoek

    joostvhoek

    Lid geworden:
    14 jun 2008
    Berichten:
    250
    Locatie:
    nederland
    kijk eens de gele lettertjes onder...
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina