Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Discussie in 'Electro offroad' gestart door diver, 10 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ploman74

    ploman74

    Lid geworden:
    27 apr 2009
    Berichten:
    298
    Locatie:
    Zwijndrecht
    Het lijkt mij ook wel een stoere wagen ... misschien dat ik tzt mijn Rustler VXL er wel op inruil.
     
  2. Joris R.

    Joris R. Guest

    Is dat ook in Europa? Of laat de release nog wat langer op zich wachten in Europa?
    Die prijs zal dan wel 399€ worden zeker?
     
  3. I Xyzyx I

    I Xyzyx I

    Lid geworden:
    30 sep 2006
    Berichten:
    687
    Locatie:
    Heerde
    Ik weet nu al wat er op mijn verjaardag, sinterklaas en kerst lijstje zal staan :D

    Wel een super slimme timing van traxxas, ben benieuwd hoeveel van die auto's in amerika onder de kerstboom zullen staan.
     
  4. joostvhoek

    joostvhoek

    Lid geworden:
    14 jun 2008
    Berichten:
    250
    Locatie:
    nederland
    ik denk dat dat zeker maart gaat worden voordat we em hier hebben, en inderdaad 399 euries
     
  5. Joris R.

    Joris R. Guest

    MAART??? pfffft! wat lang zeg! ik had op januari gehoopt... :(
     
  6. joostvhoek

    joostvhoek

    Lid geworden:
    14 jun 2008
    Berichten:
    250
    Locatie:
    nederland
    dat was ook met die e-revo vxl, in de usa folder staat, vanaf april, en voordat hij echt in de winkels ligt is het alweer eind juli begin augustes, ik denk dat het ook zo gaat met die slash 4x4.
     
  7. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    mijn lokale modelbouwzaak kan hem vanaf december leveren door directe invoer vanuit VS voor 450 euro
     
  8. joostvhoek

    joostvhoek

    Lid geworden:
    14 jun 2008
    Berichten:
    250
    Locatie:
    nederland
    welke zaak is dat?
     
  9. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    toemen in den bosch. maar even rekenen heeft mij geleerd dat zelfs al wordt je gepakt door de douane, dat bestellen vanuit de VS je ongeveer 75 euro scheelt. Als je niet wordt gepakt scheelt het bijna 140 euro. Dus tsja, ik denk er nog even over na
     
  10. SCRT Pilot

    SCRT Pilot Guest

    Het kan soms wel (wat) geld schelen, de ervaring heeft mij echter geleerd dat als het op service en garantie aankomt onze Amerikaanse vrienden bijna altijd niet thuis geven. (waarschijnlijk ligt dat aan de hoeveelheid water tussen hen en ons).

    Ik koop er alleen nog kleine dingen, grote dure dingen mogen ze houden, ik betaal dan wel wat meer zodat ik toch kan aankloppen bij iemand als er sorres is.
     
  11. peerdeman

    peerdeman

    Lid geworden:
    28 feb 2008
    Berichten:
    151
    Locatie:
    Warmenhuizen
    Mijn ervaring is precies het tegenovergestelde..... Sommige Nederlandse modelbouwwinkels hebben nog nooit van het woord service gehoord. Hoge verkoopprijzen en verzendkosten, daar zijn ze goed in. Ik bestel alleen nog maar uit het buitenland (US, UK, Hongkong en Oostenrijk). Ook bouwdozen van vliegtuigen ed.
     
  12. SCRT Pilot

    SCRT Pilot Guest

    In Nederland zijn idd erg veel winkels die alleen dozen schuiven, hier in de directe omgeving alleen maar. (Hobby-in uitgezonderd)

    Ik heb goede ervaring met Berlinski en een groot aantal Duitse en Engelse ebayers.
    voor de Slash koop ik nu veel goedkope zaken in de US. Een complete auto bestellen zal ik daar niet zomaar meer doen.
    In het uiterste geval kun je naar Engeland of Duitsland toe. Naar de US ook maar niet op mijn budget.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2009
  13. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    maar hoe je het ook went of keert. Het is gewoon een feit dat ze je hier een poot uittrekken. Het slaat gewoon nergens op dat een auto hier 50% en meer duurder moet zijn dan ergens anders.Je gaat mij niet vertellen dat dit geld zit in de extreem dure verzendkosten of extra service die je krijgt, want service hebben de winkels in
    Nederland inderdaad vaak ook nog geen kaas van gegeten. Flappen tellen is veel belangrijker
     
  14. SCRT Pilot

    SCRT Pilot Guest

    Ik vraag me idd af waarom een prijs hier 1op1 omgezet dient te worden in euro's, bij de Slash is het zelfs nog nadeliger. De prijzen uit amerika zijn al incl. marge en BTW voor de winkeliers daar. Ik mag toch hopen dat een nl winkel ze voor de inkoopprijs daar vandaan kan halen, wat het allen nog maar extremer maakt.

    Zag gisteren een nieuwe RTR Rustler voor nog geen 90 euro op ebay, in de US.
     
  15. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    Maar even serieus he. Je vind een wagen helemaal geweldig. Je wilt hem heel graag hebben. Je weet de prijs van de VS en dan ga jij als een mak lammetje naar jouw modelbouwwinkel in de buurt eventjes 200 euro meer neerleggen voor exact hetzelfde product. Dan voel je je toch zwaar in de schijt genomen. Ik persoonlijk ben het beu zo te grazen genomen te worden door die winkels hier. En inderdaad, ze krijgen die dingen waarschijnlijk al voor inkoopprijs. Dit maakt het alleen nog maar lulliger.

    ps: naar mijn plaatselijke modelbouwzaak had ik gemaild voor een prijs en beschikbaarheidsdatum. Die prijs is inmiddels dus bekend. Maar ik ben zeer sterk aan het overwegen om ze terug te mailen met wat ik van die prijs denk. Niet dat het iets helpt waarschijnlijk, maar dan worden ze wel eens geconfronteerd met deze belachelijke prijsvoering
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2009
  16. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Ach...Als iedereen z'n spullen in het buitenland besteld moet de winst ergens vandaan komen..toch?;)

    Persoonlijk heb ik de ervaring dat er in de modelbouw shops hier in de regio alle tijd is voor de klanten...Al gaat het om een schroefje van 0,50 cent..
     
  17. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    Als de prijzen hier redelijk zouden zijn, dan zou niemand in het buitenland hoeven bestellen...;)
     
  18. RCW

    RCW

    Lid geworden:
    25 jan 2009
    Berichten:
    1.777
    Een soort visueuze cirkel..lijkt me. Maar goed, ieder z'n keuze..:D
     
  19. robin_phaser4rs

    robin_phaser4rs

    Lid geworden:
    10 nov 2008
    Berichten:
    1.927
    Locatie:
    drunen, noord-brabant
    dat sowieso hè, maar toch wel een domper op de pret die hoge prijzen helaas
     
  20. Nard Cox

    Nard Cox Forum veteraan

    Lid geworden:
    23 jan 2009
    Berichten:
    5.661
    Inderdaad een vicieuze cirkel. Maar als een shop nu eens begint met die te doorbreken dan zullen ze binnen no-time hier in NL vele malen meer verkopen waardoor andere shops ook weer in de prijs zullen (moeten) zakken. Uiteindelijk komt het er op neer dat ze meer zullen verkopen tegen lagere prijzen, of dat de uiteindelijke winst ten goede komt weet niemand, het LIJKT me wel maar zeker weten doe je het niet.

    Zullen we maar weer back ON topic gaan ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina