Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat klopt helemaal wat jullie nu zeggen
maar wel allebei een slash van die amerikanen ;)

drik cola, loop op nikes, heb apple computers.
word toch allemaal in azie gemaakt..
maar het blijven rare jongens..

ach weetje .. die amerikanen bestaan pas 500 jaar.. het zijn nog jonkies, noobs.. qua geschiedenis e.d. komen die pikkies net kijken
tis dat wij nederlanders daar ooit begonnen zijn..
en achteraf zo stom waren om het met de engelsen te ruilen tegen suriname. ( omdat ie dan weer een klompie goud gevonden hadden in de amazone )

Heren ,je kan die amerikanen er toch niet de schuld van geven als er wat niet helemaal goed is met een traxxas .
Er staat duidelijk op de wagen ,MADE IN TAIWAN.
en zij maar denken dat hij uit de states komt .
Voor de rest hebben jullie gelijk,veel bange mensen in de states.
Groeten Wiebe.

Taiwan maakt alleen wat Traxxas zegt dat ze moeten maken, dus in zekere zin is het terug te leiden naar Traxxas.

Om weer even :ontopic: te gaan, hoe zijn de ervaringen tot nu toe met de wagens? Nog altijd verhalen over buigende aandrijfassen e.d. ?

heerlijk vind ik dit, kunnen we er niet een apart topic over openen..?

ze laten alles in het buitenland produceren..en diegene die zelf produceerd in eigen land gaat falliet. ( lees GM en een paar van die bank instellingen )

ze lopen maar te zeuren over extremisme en radicalisering terwijl het halve land zelf Amish is. ( lees orthodox streng gelovig, geen stroom, TV, e.d. )

God bless.... ehh wie ook alweer??

Taiwan maakt alleen wat Traxxas zegt dat ze moeten maken, dus in zekere zin is het terug te leiden naar Traxxas.

Om weer even :ontopic: te gaan, hoe zijn de ervaringen tot nu toe met de wagens? Nog altijd verhalen over buigende aandrijfassen e.d. ?

Omdat wij in nld meestal moeten wachten op de 2e levering zijn volgens mij dan de kinderziekte,s er wel uit ,of zal dat nog langer duren???

wat ik tot nu toe kan lezen hebben er inderdaad nog mensen problemen met de assen. maar wanneer zij dan assen van de slash 2wd gebruiken of van de rustler gaat het af en toe nog steeds fout dus tsja. waar zal het aan liggen. De mensen waarbij het goed gaat posten dat natuurlijk niet, alhoewel er nu wel een topic op het traxxas forum is aangemaakt waar mensen het kunnen melden wanneer de assen WEL heel blijven. Tussen de regels door in andere topics zijn er ook wel mensen die laten weten dat het allemaal gewoon heel blijft (ook bij grof gebruik). Ik denk toch dat veel te wijten zal zijn aan de rijstijl. iedereen knalt erop los met de 4wd omdat er zonder meer vanuit wordt gegaan dat deze minstens net zo duurzaam is als de 2wd (die overigens ook zijn probleempjes heeft)

Omdat wij in nld meestal moeten wachten op de 2e levering zijn volgens mij dan de kinderziekte,s er wel uit ,of zal dat nog langer duren???
No idea, maar er zullen vast en zeker nog wel enkele kleine aanpassingen worden gedaan aan de wagen. Ach ja, dat is met alles. Als iedereen het de eerste keer perfect zou doen zou het er heel anders uit zien nu.

@ Robin, bedankt!

Ik wacht nog altijd op de eerste Rustler 4x4 conversie, hiermee bedoel ik vooral langere armen zodat de auto minder snel kantelt. Moet wel toegeven dat ik het nieuws helemaal niet bijhoud, over een tijdje als het bij mij weer echt begint te jeuken maar weer eens wat onderzoek doen.

Ik wacht nog altijd op de eerste Rustler 4x4 conversie, hiermee bedoel ik vooral langere armen zodat de auto minder snel kantelt. Moet wel toegeven dat ik het nieuws helemaal niet bijhoud, over een tijdje als het bij mij weer echt begint te jeuken maar weer eens wat onderzoek doen.

Slash 4X4 maakt gebruik van verlengde Rustler armen (en rear hub) Worden ook gebruikt op de Nitro Rustler.

Is de 4WD dan ook breder dan de 2WD ?

In mijn ogen was het grote nadeel van de 2WD toch wel het snelle omvallen van de wagen / het realistische rijgedrag.

Denk niet dat de Slash breder is. Misschien de bevestigingspunten dichter bij elkaar. Het is overigens niet mijn "wijsheid". Las het op het Traxxas forum:mrgreen:

de slash 4x4 is 2,5cm lager dan de 4x2 en er zijn swaybars te verkrijgen
dus die 2 dingen opgeteld doet de 4x4 al een stuk minder gauw omslaan

hoe is dat omrollen op te lossen dan?
Wat ik heb gedaan:
-1 cm kortere alu dempers
-bredere wielbasis met Stampede achterwielen voor onverhard en Stampede voorwielen (die nog breder uitvallen) voor op de weg)
-e.v. een extra gewichtje onder het chassis, helpt ook tegen backflips bij teveel vermogen :rolleyes:
-50 WT shock oil

Heb ik in het gewone Slash topic al het e.e.a. van laten zien overigens.

Heb ik in het gewone Slash topic al het e.e.a. van laten zien overigens.

oke zal daar eens kijken. Aangezien de slash 4wd toch al lager ligt zullen de dempers niet korter hoeven. Ook denk ik dat de 4wd niet zo snel wheelies zal maken aangezien er meer gewicht op de voorwielen ligt vanwege de aandrijflijn. Nog ongeveer 2 weekjes wachten en we zullen het weten:)

Als ik 'm binnen heb zet ik er meteen brede wielen en die kortere dempers op met een Baja kap. Dan zal ik de ervaringen wel melden.;)

klopt.
was nog de MMM 2200 met 5S vergeten
en de Robinson 19Tpinion en 54T spur/slipperclutch
en de Lundford titanium turnbuckles :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back