Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie bak..Robin!
Verder beschouw ik de rijder uit het filmje als een (zoals eerder genoemde) knuppel
Het ging er even om dat de 4X4 wel degelijk tot wheellie's te verleiden is..Je moet alleen wel met de power kunnen omgaan![]()
conclusie. Deze persoon hecht geen waarde aan zijn wagen en dan met name de aandrijving door de slipper goed strak te zetten (blokkeren) dus deze persoon kan nu wat wheelies trekken maar dat zal allicht binnen no time voorbij zijn wanneer hij zijn aandrijving naar de verdoemenis draait![]()
Gelijk. Maar het helpt wel mee lijkt me. De "pulse" komt direct op de aandrijving terecht
Btw. Hoor in het filmpje geen "slipper" geluid. Vandaar....
dus of je m'n verhaal nu gelooft of niet (boeit mij om eerlijk te zijn ook niet), het werkt perfect.
maar een juiste rijstijl hoort daar ook bij![]()
@ rinaldo
ben jij nog van plan ok stock bandjes te kopen voor je 4x4?
als we stock klasse willen rijden op onze club dan is het wel een pre dat we allemaal dezelfde bandjes hebben..
als we dan wedstrijden rijden zal je alleen de swaybars + centerdif ff moeten verwijderen ( 5 minuten werk )
bigbores + alu hubs kunnen blijven zitten denk ik. daar rijd je toch niet veel sneller mee..
we hebben nu 5 a 7 clubleden die wel iets zien in een stock klasse bij de clubwedstrijden
we hebben allemaal een RTR 4x4, jij een PE
Eeeey Eelco,
Ik wil zeker mee gaan rijden in de stock 4X4 klasse op de MVB!!
Mocht het nodig zijn hiervoor andere bandjes aan te schaffen..tja dan moet dat maar. Overigens geen idee of dit werkelijk verschil maakt op de baan. Natuurlijk moeten de swaybars er dan af. In beginsel heb ik niet de intentie het centerdiff te monteren. Maar misschien komen we hier "met z'n allen" wel op terug en maken we hier afspraken over.
Als we het hebben over stock klasse: Welke accu's gaan we gebruiken?? Rijden uit de doos zou in dit geval kunnen betekenen dat 8,4v NimH toegestaan is. Ben benieuwd! Maar we kunnen nog alle kanten op
Grt, Rinaldo