Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
kinderen nee dank je,ik blijf liever oefenen![]()
haha RCW veel plezier bij djleonardo, het is een vriendelijke gozer.
Ja jij ook.. hoe is het met de turbo trouwens?Hij heeft zowiezo verstand van mooie autos!!![]()
ik snap eerlijk gezegd niet zo wat iedereen met zon overtray heeft.
volgens mij doet het ding meer kwaad dan goed.
als je lekker bezig bent met je auto, word het spulletje toch al aardig warm. en dan nog zon overtray erop, dat doet de boel alleen maar sneller opwarmen.
tuurlijk snap ik dat je rommel uit je auto wilt houden. maar ik denk dat het nog steeds beter is om de 2 bekende punten van de auto af te dichten.
i.p.v. een overtray.
we gaan straks lekker de zomer in , graadje of 20 buiten. hoe wil je de boel koel houden?
mensen zitten nu al te stoeien met koelblokken en fans op hun regelaar / motor. nu het nog koud is buiten..
net effe door heel het draadje gevlogen om te kijken naar dat plaatje of linkje waarop dat afdekplaatje opstaat voor je slipper af te dekken.
maar krijg het niet gevonden iemand de link bij zijn favo staan?
ik weet iemand had dat met een binnenband heeft opgelost en dat ergens had gepost,had dat bij me favo staan maar omdat me harde schijf kapot is gegaan ben ik nu alles weer terug aan het halen.
en murky heb je dat stukje groene pen er nog tussen zitten?
want als die flex er bij jouw niet meer is heb ik mischien mijn probleem gevonden.
want dat is de enigste aanpassing die ik nog niet had gemaakt.
heb je linkje wel gevonden van de ceramische lagers.