Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Vind dat nog reuze meevallen eerlijk gezegd ... Okee, niet alle landingen zijn even mooi maar verder niets waarvan ik vind dat de auto kapot moet gaan.
Daar zit je met de Slash nog niet eens zo ver vanaf. Bigscales lenen zich niet voor electro vind ik. Ik hou niet van dat brommer lawaai en bovendien zijn die dingen echt te duur. Maar wel mooi idd.Moet je Big Scale gaan rijden springen
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk dat springen. Ben ik daar dan de enige in? Het leuke van de Slash vind ik het realistische. Dat hele hoge springen is toch niet meer realistisch dan? Aan de andere kant, heel hard rijden natuurlijk ook niet...
Het mooste vind ik nog steeds de offroad action. Opstuivend zand en modder en dat met een soort Dakar-achtige snelheden.:-D
komt rond de 15e aan.....
Overigens is de rest dan de 4x4's in de VS al verstuurd, wachten is nu op het volgende transport.
Wat betreft de waterdichtheid. Als je dat echt wil hebben denk ik dat je eerst zelf alles open moet maken en zelf alles waterdicht maken want die waterdichtheid is gewoon onzin.
@ RCW, jij had toch de PE editie? check straks ff of je banden het S1 racingcompound hebben.
is wel beloofd, maar nog geen enkele 4x4 PE heeft S1 compound meegekregen