Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had het filmpje al gezien, maar leuk om te zien. Nette snelheid idd.

Las trouwens net dat de PE in een oplage van 500 stuks is (of wordt) gebouwd. Collectors item, of marketing truck?;)

Laatst bewerkt:
Las trouwens net dat de PE in een oplage van 500 stuks is (of wordt) gebouwd. Collectors item, of marketing truck?;)

Ik denk beiden? Ik vind Traxxas erg sterk in hun marketing. De hele wereld is nu zo'n beetje gek van de 4x4 (al dan niet PE), met de Slash hebben ze hetzelde effect weten te bereiken.

voor wie het interesant vind

stock gearing met 2s lipo doet de 4x4 op ongv 48km/h....30 mijl
stock gearing met 3s lipo doet de 4x4 op ongv 75km/h.....47 mijl

gemeten dmv radar.

zag net een filmpje. Hx4KdPWKAf0[/media] - Slash 4x4 PE radar on 2s and 3s lipo STOCK GEARING
Beetje een raar filmpje hoor maar goed. Toevallig 2x exact dezelfde snelheid? zowel bij de 2S als de 3S. Ik zie alleen maar iets het beeld uitrijden. en dan houdt iemand een apparaat met een digitaal getal voor de lens. :confused: Maar goed het zal wel.
Snelheden zijn dus volgens spec volgensfilmpje. Goed om te weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
ook water dicht gemaakt met liquid tape? heb je wat foto's?

Thanks

Heb met Shell kit de zwarte kap van de motor dichtgekit en tevens de binnenkant van de motormount behuizing. De ESC heb ik langs de naden gekit. Ziet er niet heel netjes uit maar het gaat er mij om dat het werkt. Met de 4x4 zal ik het wat netter gaan doen denk ik.

check het wel is mijn advies..
het hoort er wel ingedrukt te staan.
die amerikanen voelen wat ze willen dat ze voelen..

maar check het bij binnenkomst zou ik zeggen

70940679.jpg

Dat is nog de oude band, kijk maar naar het profiel . De banden die geleverd worden hebben een ander profiel en (blijkbaar) geen S1 logo ingestanst. Lekker belangrijk overigens :sleepy:

True, maar je ziet maar weinig filmpjes die echt goed worden gefilmd qua snelheid. Maar conform specs klinkt logisch voor Traxxas. De hype rondom de Rustler klopt tenslotten ook :)

Dat is nog de oude band, kijk maar naar het profiel . De banden die geleverd worden hebben een ander profiel en (blijkbaar) geen S1 logo ingestanst. Lekker belangrijk overigens :sleepy:

meen je dat nou echt joh? is dit de oude slash band? goh.. had ik niet gezien....

Laatst bewerkt:
Dan bedoel je neem ik aan een plaatje van de nieuwe met een S1 logo? Het feit dat die er niet is beantwoord dus meteen de vraag waarom de 4x4 PE met banden zonder S1 logo wordt geleverd ;) Maar nogmaals: lekker belangrijk!

Mensen..Mensen...We hebben het hier over zaken die vanuit de states gesuggereerd worden, terwijl we zelf nog geen 4X4 in handen hebben gehad. Misschien zijn we (dus ik ook) wel iets teveel gespitst op wat er op andere fora wordt beweerd en niet op eigen bevindingen.

Niet zo gek, want wij moeten nog even geduld hebben;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back