Heb ik dus ontdekt ja. Enne... waterdicht maken, inmiddels klaar bij de 2wd. Ik ga straks met de 4x4 hezelfde doen.
ook water dicht gemaakt met liquid tape? heb je wat foto's?
Thanks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik dus ontdekt ja. Enne... waterdicht maken, inmiddels klaar bij de 2wd. Ik ga straks met de 4x4 hezelfde doen.
Wellicht dat een link naar het filmpje handig is. Het zijn in ieder geval nette snelheden!
Las trouwens net dat de PE in een oplage van 500 stuks is (of wordt) gebouwd. Collectors item, of marketing truck?![]()
Las trouwens net dat de PE in een oplage van 500 stuks is (of wordt) gebouwd. Collectors item, of marketing truck?![]()
Beetje een raar filmpje hoor maar goed. Toevallig 2x exact dezelfde snelheid? zowel bij de 2S als de 3S. Ik zie alleen maar iets het beeld uitrijden. en dan houdt iemand een apparaat met een digitaal getal voor de lens.voor wie het interesant vind
stock gearing met 2s lipo doet de 4x4 op ongv 48km/h....30 mijl
stock gearing met 3s lipo doet de 4x4 op ongv 75km/h.....47 mijl
gemeten dmv radar.
zag net een filmpje. Hx4KdPWKAf0[/media] - Slash 4x4 PE radar on 2s and 3s lipo STOCK GEARING
ook water dicht gemaakt met liquid tape? heb je wat foto's?
Thanks
check het wel is mijn advies..
het hoort er wel ingedrukt te staan.
die amerikanen voelen wat ze willen dat ze voelen..
maar check het bij binnenkomst zou ik zeggen
![]()
Dat is nog de oude band, kijk maar naar het profiel . De banden die geleverd worden hebben een ander profiel en (blijkbaar) geen S1 logo ingestanst. Lekker belangrijk overigens :sleepy: