Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ga er zondag nog niet mee rijden denk ik
eerst dat ding uit elkaar halen
andere stekkers solderen
opnieuw afstellen
spektrum erin

eerst de wagen ff leren kennen.. ik ga nog niet met vorst rijden, onderdelen zijn nog niet makkelijk te verkrijgen..
Zijn die nu zoveel beter dan, die spectrum zenders/ontvangers (ben pas met rc bezig, nog geen kennis ervan).
Wat zijn de voordelen dan t.o.v. de orginele traxxas 2.4 zender/ontvanger?

Zijn die nu zoveel beter dan, die spectrum zenders/ontvangers (ben pas met rc bezig, nog geen kennis ervan).
Wat zijn de voordelen dan t.o.v. de orginele traxxas 2.4 zender/ontvanger?

Is ongeveer gelijk (er vanuit gaande dat Traxxas een goede zender meeleverd) Spekrum is een supermerk, welke kwaliteits zenders aflevert.

Sommige rijders hebben al een Spektrum en kiezen ervoor deze te installeren in de Slash,Als ik voordelen moet benoemen dan zijn dit wel de instellingen die te kiezen zijn op de Spektrum...En dat zijn er legio;)

Ik ben op een 2,4 zender/ontvanger uit, heb bij mn traxxas auto een AM zender, misschien dat ik wel een traxxas setje wil overnemen.
Ik rijdt maar met 1 auto, heb dus niks aan geheugens, en van instellingen en zo heb ik nog geen verstand.
Maar ik zie dat ze in de winkel beginnen bij 110€ of zo, beetje duur.
Dus als iemand er 1 kwijt wil, ik houdt me aanbevolen!!

ik ga er zondag nog niet mee rijden denk ik
eerst dat ding uit elkaar halen
andere stekkers solderen
opnieuw afstellen
spektrum erin

eerst de wagen ff leren kennen.. ik ga nog niet met vorst rijden, onderdelen zijn nog niet makkelijk te verkrijgen..

Ziet er nog extreem schoon uit. Als je nou zondag lekker gaat knutselen en opladen, dan hebben we maandag iets te doen, even de werkplek ontruimen, kunnen we lekker binnen rijden met ons rug tegen de verwarming.

Ben heel benieuwd Maandag, wel voorzichtig mee doen....de eerste 24uur :-)

Ik heb hier een paar foto's betere foto maak ik wel met daglicht
dsc01343lj.jpg

dsc01344x.jpg

nice

maarre ik wil je orginele kap zien..

je hebt je 5.5 eral in zitten zie ik
transpondertje

welke olie knal je erin
voor?
achter?

gewoon 50/50
of 60/50

ok dat wist ik niet maar wel logisch natuurlijk:D moet je dan zeker wel lichter vertanden? gaat het voor jouw wel snel genoeg dan;)

dsc01346xj.jpg

ok hier een foto de vierde ligt momenteel uit elkaar en waarom ezrun ik ga naar gouda en daar hebben we lange rechte stukken vandaar een 5,5T.

lekker knallen!!!!!

ok dat wist ik niet maar wel logisch natuurlijk:D moet je dan zeker wel lichter vertanden? gaat het voor jouw wel snel genoeg dan;)

powerslash ( richard ) rijd een stuk agressiever als ik.. ik vind het wel ff prima zo..
ik ben begonnen met een 8.5 in de 2wd slash, nu heb ik ook een 5.5 in de 2wd slash.. maar alleen om dat ik nu weet hoe die auto rijd..
de 4x4 slash wil ik eerst leren kennen.. rustig aan..

richard heeft ook meer ervaring dan ik. ik ben nu pas 9 maanden bezig met deze hobby.. dit is nog maar mijn 2de auto..

paar weken terug eerste race gereden op purmerend met de 5.5 in de 2wd, ik durfde op het lange rechte stuk maar heel eventjes vol gas.. gaat erg hard..
ik wil controle houden en realistisch rijden

úbergeill ilko en ries.

ziet er echt super uit.

ik kom morgen niet hoor
veel te koud, en ben aan het airbrushen bij mijn zoon op zijn kamer.

gr. marc

Eelco en Richard hebben wel de Body's gekozen die ik zelf ook zou kiezen. Supermooi!!!! Vind die Rockstar kap trouwens ook killing...

Zit zelf nog even te puzzelen hoe ik straks mijn PE kap ga stylen. Zit te denken aan een Knal oranje/antraciet combi...

Laatst bewerkt:
Ziet er gaaf uit mannen, ik zou willen dat ik er ook een kon bemachtigen maar ik heb hier al genoeg auto's staan en de financiële situatie laat het momenteel even niet toe :p

In NL nog niet, volgens mij...Mexx, Powerslash en Murky hebben via de club bij een buitenlandse leverancier besteld. (naam even kwijt) Vandaar dat zij hem tergelijkertijd geleverd kregen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back