Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo... net ff 60 olie achter en 50 olie voor gedaan, dean stekkertje aan de vxl en een volle 2s lipo er in gegegooid.

man wat een genot. net ff 5 minuten op straat gereden.. heerlijk die 4wd

volgas, dan naar neutraal, remmen, je stuur om gooien en direct 180 graden de andere kant op..

de 4x4 reageert heel direct. heerlijk.
ik vind ook dat er veel minder body roll is dan bij de 2wd.. ik kan met een veel hogere snelheid een scherpe turn maken

ik heb nog gewoon met de TQ 2.4Ghz en traxxas ontvanger gereden..
prima bereik . kan best ver..

edit: ik zie dat PK ze op vooraad heeft.. 435 €

Laatst bewerkt:
@RCW zelfde leverancies als mij?haha
idd pk afzetters maar goed de winkel hier in de buurt net zo goed. Dus wss zijn de nederlandse importeurs de grootste afzetters

Tja wij hebben met Leonardo meebesteld...Helaas een wat langere levertijd voor de PE. Jij heb de Slash wellicht volgende week al..

ik denk niet dat het afzetters zijn..
over hoe meer "schijven" het gaat .. elke "schijf" moet zijn boterham verdienen..

welke andere 1/10 4x4 brushless waterproof RTR incl 8.4v accu en lader + 2.4ghz zender/ontvanger koop je voor +/- 430€ in NL

zijn het afzetters? nee. Kan het goedkoper? ja..

Bij MSUK is hij 100 euro goedkoper.

USA -> UK
USA -> NL

Of de keten is niet efficiënt, of er zitten profiteurs in, maar ergens klopt het niet. Ik weet hun winstmarge niet, dus is lastig beoordelen, maar de prijs is gewoon weg veel te hoog om goed te kunnen concurreren met buitenlandse webshops.

Ach...invoer, importeur, en detailhandel....Al drie partijen die hun graantje meepikken, lijkt me;)
Al drie schijven zoals Murky het noemt.. Trouwens..Murky..Welke olie zat er stock in de dempers??

Laatst bewerkt:
img1317.jpg

hier zie je maximale stuuruitslag aan de onderkant vij de servo.
hij raakt het net niet.. zie je dat..
weet niet wat er gebeurd als je de expo voorbij de 100% geeft

er zullen nog wel een paar dingen tussen zitten:
exporteur ed maar er zijn hoogstwaarschijnlijk afspraken met de post dat er minder betaald moet worden.
traxxas zal zelf ongeveer $100,- krijgen per auto van rond de $400,-
en o ja niet te vergeten de esc/motor combo's van castle moeten ze ook nog betalen

of je koopt hem bij PK , en als je je eigen zenderset gebruikt, verkoop je de traxxas zenderset voor 70 of 80 euro , en je bent er ook .
In mijn geval ook de kap ;), en de accu en lader, hmmm, blijft weinig over .......tis een idee

ff bellen met pk.....

Laatst bewerkt:
Ach...invoer, importeur, en detailhandel....Al drie partijen die hun graantje meepikken, lijkt me;)
Al drie schijven zoals Murky het noemt.. Trouwens..Murky..Welke olie zat er stock in de dempers??

welke olie.. geen idee.. zelfde meuk als bij de 2wd denk ik..
met 60 achter en 50 voor zakt de achterkant nog steeds naar beneden bij volgas wegrijden.
zoals het hoort bij de shortcourse
als ik rem duikt de neus ook nog steeds naar beneden..

met dikkere olie vooralsnog niets ingeleverd op het realistische rijgedrag

Had al gezegd dat dit een van de mooiere kappen is:mrgreen: Mooie foto btw.
Qua olie...Neem ik zeker mee...Zeker als de sway bars er af en toe afgaan..

:p even gebeld met PK , ze hadden er gisteren 10 binnen gekregen , 2x adler, 4x whelchel, 4x jenkins, nu waren er nog drie:confused:2x jenkins en 1x whelchel.
@RCW: de zenderset traxxas dus de "normale" 4x4 versie niet de PE, kap bv jenkins,rij liever met de Proline versie ,bv VW kap:cool:

nu even kijken wat een traxxas 2,4Ghz set moet opleveren:-D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back