Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
proline caliber SC

nieuwe schoentjes

4409372656_3e2cf6ce96.jpg

@ Q-racing: Leuk filmpje! Vind het beeld best wel ok..

@ Murky: Erg leuke bandjes! Past mooi bij je nieuwe kap..

Koeling

Omdat er toch wat warmte wordt ontwikkeld bij de Motor en ESC , heb ik de ramen verwijderd en voorzien van horregaas zodat er toch geen rommel via het raam naar binnen kan,en ,hopelijk, meer lucht.
Het raam wat eruit kwam heb ik als een schot achter het raam gezet om zo de lucht een beetje de goede kant op de "dwingen".;)

DSC08665.jpg

DSC08666.jpg

Hey, mooi. Een stukje grof horregaas scoren als window net.

Kan niet zien hoe je het vastgemaakt hebt, ik zie geen lijm of tape?

Netjes gedaan hoor..Ziet er mooi uit. Ik vraag me wel af wat dit betekend voor de stevigheid van de kap? Zomaar even een vraag die bij me opkomt:mrgreen:

Netjes gedaan hoor..Ziet er mooi uit. Ik vraag me wel af wat dit betekend voor de stevigheid van de kap? Zomaar even een vraag die bij me opkomt:mrgreen:

ach die is zoiezo erg dun en slap, stevigheid zal er wel minder om zijn ,maar (evt.) koeling vindt ik belangrijker :mrgreen:

geef mij maar de pro-line serie :-D

daar kan je in vergissen, zeker met de overtray;) denk ook niet dat die erop gaat,maar eerst uitproberen......

ik ben ook bang voor de zomer dat de warmte niet weg kan.
maar op die rommel zitten me lagers ook niet op te wachten:(
dus die overtray gaan we aanpassen,want die douchemuts/huifkar(als je zonder kap gaat rijden:mrgreen:)ziet erook niet uit maar het werkt wel!
me motor wordt lang niet zo heet en is snel weer afgekoeld :cool:
en kwa rommel valt het wel mee.

sinds die douche muts 1 keer een warmte probleem gehad maar dat lag aan me eigen want als die zijn lucht niet kwijt kan voor en achter dan wordt die gewoon te gauw warm,en als je lipo leeg is wacht even ga niet meteen als een dolle een andere accu erin doen en weer door gaan want dan zal die ook eerder te warm worden.

maar zo gauw we op zand,gravel,modder gaan rijden die overtray erop.
met kunstgras en een droge kleibaan zal ik nog wel zonder durven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back