Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag toch nog maar even de slash uitgelaten:mrgreen:
full

Ik zie al een kleine Slash meeting aankomen!! :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
Geinig baantje. Lekker simpel, daar hou ik wel van...

ja geinig he dit baantje!
je kan er niet hard gaan maar ik denk wel dat dit een goede oefening is.

en wie wil komen rijden is altijd welkom.
stuur maar een pb als je wil komen dan leg ik het je wel uit,mits je geen rare opmerkingen maakt.:mrgreen::rolleyes:

en wie wil komen rijden is altijd welkom.
stuur maar een pb als je wil komen dan leg ik het je wel uit,mits je geen rare opmerkingen maakt.:mrgreen::rolleyes:

Ik ben van de partij als ik eenmaal mn Slash binnen heb! :mrgreen: Lekker gezellie met een bak koffie of fris een middagje met mede-rcfanaat aan klooien!;)

edit: ik beloof geen rare opmerkingen te maken!! ;)

Laatst bewerkt:
Goedemiddag luitjes!!

Tot mijn spijt moet ik zeggen dat het voor mij moeilijk word om mn Slash in ontvangst te nemen. Dit vanwege een zware financiele tegenvaller!
Mijn probleem is nu dat ik mn Slash besteld heb via DJLeonardo en dat de Slash al halverwege de plas is naar ons land.

Nu is de vraag voor iemand die nog interesse heeft in een splinternieuwe Slash met alles derop en deraan (Lipos, lader enz). Dit is een mooie complete set zonder fratsen alleen gaat het verhaal voor mij nu niet helemaal op.

Dit heb ik uiteraard al besproken met DJLeonardo himself.

Dus voor degene die nog een Slash 4x4 VXL plus toebehoren willen kopen voor een mooie prijs kunnen zich melden bij DJLeonardo of bij mij!

Groeten marc

Voor de luitjes die de Slash willen graag bij mij melden aangezien ik nu een lijstje heb met wat er allemaal in het pakket zit!

Degene die nu denken cheap een Slash te kunnen bemachtigen hoeven niet te reageren, aangezien ik het apparaat nog niet eens thuis heb en dus voor dezelfde prijs weggaat als ik van DJLeonardo zou kopen. ;)

Verdere info in het verkoop topic!!!

hallo, kan er mijn iemand uitleggen of liefst met filmpje,hoe ik die pion van de slash 4x4 moet vervangen,
ik heb hier een nieuwe 15t pion liggen, maar als ik zo dat motortje bekijk, zit dat allemaal dicht op elkaar en voor ik eraan begin zou ik , het toch wel eens een filmpje willen zien

hallo, kan er mijn iemand uitleggen of liefst met filmpje,hoe ik die pion van de slash 4x4 moet vervangen,
ik heb hier een nieuwe 15t pion liggen, maar als ik zo dat motortje bekijk, zit dat allemaal dicht op elkaar en voor ik eraan begin zou ik , het toch wel eens een filmpje willen zien
je draaid de motorbout los, zodat je de motor + alu motorplaat los hebt van de auto. en dan kan je zo in 1 keer heel simpel de pinion verwisselen
je moet wel geteld aan 2 boutjes draaien om het te kunnen wisselen..

Net 1 van de draag armen achter stuk gereden zijn die het zelfde als die van de rustler?? moet volgende week mee rijden met de rallycup!

Volgens mij zijn die van een rustler een stuk langer, tenminste ik heb ze hier ook liggen en ze zijn langer dan van een slash 2wd.
Leg em dr gewoon langs kun je vergelijken.
Trouwens bij Toemen in Den Bosch hebben ze een slash 4wd uit mekaar gehaald om de onderdelen los te verkopen, zou eruit zien als ze niet jouw draagarmen hebben liggen.
Niet om reclame te maken of zo (ik ken die mensen niet) maar ik was er laatst en zag dat ze alles los verkochten.

Anders heeft lqrc ze volgens mij nog wel. Als je dat nu besteld heb je ze nog wel op tijd binnen. Heb afgelopen zondag besteld en vandaag binnen gekregen

slash 4x4 proline hardcore red bull

4407172172_25d39fde50.jpg

4407173830_83eff31d8b.jpg

4407172904_ecfe876d55.jpg

eindelijk is mijn kap klaar
handmade custom stickers .
en ik moet powerslash bedanken voor het strakke spuitwerk.
het viel niet mee om de kleur blauw te kiezen die ik wou hebben "red bull racing blue"
ook het stickers plakken viel me tegen, er zitten wel wat plakfoutjes in, maar het is ook mijn eerste kap die is zelf beplak.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back