Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ahh, dat is nog eens een mooie POWNED
Wie zou dit winnen?
Een 2WD (RWD) vs een 4WD met center diff met voldoende grip voor beide??
+ een betere acceleratieIk verwacht trouwens wel dat het middendif behoorlijk zal helpen om de aandrijfassen heel te houden. dat wat 'teveel' op de achterwielen zou komen, gaat nu naar de voorwielen, welke gaan slippen. ook het remmen zal minder hard gaan. heb het gezien bij de Revo, verwacht hier precies hetzelfde.![]()
als ze nu bij elke rtr auto nu eens een dvd bij doen met al die makkelijke tips.Tijdje terug ging het over het vervangen van de drive-shaft. Daar is ook een tutorial van:
TRX Knowledge Base - [How To] Install u-joints
Traxxas Tutorial - U Joints - Traxxas Online Community
+ een betere acceleratie
Beter als in, beter controleerbaar, neem ik aan?
Sneller zal het niet per se zijn, omdat je veel kracht van de achteras af haalt. maar goed, doet er ook niet toe, een auto word er iig een stuk rustiger van. blijft off road net wat rustiger rijden bij hobbels. (springt niet meteen alle kanten op.)
ik heb het met eigen ogen gezien. het verschil
op onze club is er inmiddels 1 met een centerdiff.
als het rechte stuk wat hobbelig is bij voorbeeld heb je wat wisselend grip voor of achter , beetje afhangelijk van wegligging en gewichts verdeling van de auto op je 4 wielen
zonder center diff had je altijd overal evenveel power, ook op de momenten als je ergens ( voor of achter ) wat minder grip had.
dat resulteert in verlies, slip van je wiel
met het centerdif word je vermogen netjes verdeelt wat te zien is in een mooie constante acceleratie
minder verlies
let wel : dit is het verschil op offroad geconstateerd.
ik heb het met eigen ogen gezien. het verschil
op onze club is er inmiddels 1 met een centerdiff.
als het rechte stuk wat hobbelig is bij voorbeeld heb je wat wisselend grip voor of achter , beetje afhangelijk van wegligging en gewichts verdeling van de auto op je 4 wielen
zonder center diff had je altijd overal evenveel power, ook op de momenten als je ergens ( voor of achter ) wat minder grip had.
dat resulteert in verlies, slip van je wiel
met het centerdif word je vermogen netjes verdeelt wat te zien is in een mooie constante acceleratie
minder verlies
let wel : dit is het verschil op offroad geconstateerd.