Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de on-road racerij wordt er, volgens mij, ook vaak gebruik gemaakt van een plakkerige (sticky) compound.

idd in de bigscale zeker , gebruik van banden warmers ect.Daarbij is als je gaat rijden na een rondje of 4 á 5 de banden op goede temperatuur komen , en dan voelen ze wel "plakkerig"aan, let wel dat het geen "plakband"is:-D

je kan dit merken en zien als er kleine steentjes of vuil zich op de banden vast geplakt zitten.Het verschilt per compound,mijn Yankee banden hebben hier ook aardig last van , de eerst rondjes als een krant maar daarna....:cool:

heeft niemand een ervaring met de mamba pro esc en 3S Lipo's en de "3500"motor???

Laatst bewerkt:
yes vandaag weer heerlijk gereden op een echt circuit dit keer!

blubslashvoorkant.jpg

blubslashachterkant.jpg

is hij niet mooi?:-)

oh ja enne...wat ben ik blij met mijn overtray!!

zeker weten! viel me niks tegen. Vond dat de slash vrij eenvoudig te rijden is op een circuit. Op die manier dat het weggedrag van de wagen heel snel went. Ik heb verder nog helemaal niets afgesteld ofzo en ik rij normaal nooit op een circuit dus ik zal wel enorm traag zijn geweest. Het ging mij echter meer om de handling met bijvoorbeeld sprongen onder de knie te krijgen. :)

vet hoor:) maar ik vroeg me wat af...heb je niet de mogelijkheid je baantje wat uit te breiden? Het lijkt me dat dit baantje toch wel wat snel gaat vervelen of heb ik het dan mis?

Nieuw kapje besteld ben zelf niet zo creatief:)

Nog steeds op zoek naar iemand die iets moois voor me kan ontwerpen en spuiten zodat ik 1 lijn kan krijgen in mijn body's tot die tijd lang leve WWW

%21Bog%2BouwBWk%7E%24%28KGrHqIOKiIEuZuSf%2Ck9BLntPQp%29MQ%7E%7E-3.jpg

%21Bog%2Bo6gCGk%7E%24%28KGrHqQOKjoEu%2Ch%2CDsM0BLntPRWSBg%7E%7E-3.jpg

Over kappen gesproken. Hier mijn P.E. met gespoten kap.

full

full

Geheel zilver gespoten...Tja...Eigenlijk stond er een ander design op het programma. Maar helaas...Ik heb deze verkl...:( Dat wordt kaalhalen..grrrr!

Omdat er natuurlijk wel gereden moet worden de tweede kap dan maar even gespoten. Mooi zilver is niet lelijk!! (vind ik);)

@ Diver: Nice!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
vet hoor:) maar ik vroeg me wat af...heb je niet de mogelijkheid je baantje wat uit te breiden? Het lijkt me dat dit baantje toch wel wat snel gaat vervelen of heb ik het dan mis?

ja natuurlijk willen we allemaal een baan waar alles inzit.
maar het gaat mij niet over de grote vd baan,het gaat er mij om dat ik plezier heb met de auto.

en het is een shortcourse truck op een kort baantje:cool:
en niemand klaagt erover maar ga ik daar heel het veld opeisen denk dat ik dan een probleem heb met de buurt en de fietscrossers:mrgreen:

Vind het wel moi hoor dat zilver!! zo niet te veel energie in de Traxxas kap stoppen hij is toch zo kapot! Kwaliteit van de 4x4 kap is echt heel slecht. Na 1 dag op de Rally Cup kon ik hem weggooien van achter aan bijde kante gescheurd. De 2 wd kap is veel sterker!!

Over kappen gesproken. Hier mijn P.E. met gespoten kap.

full

full

Geheel zilver gespoten...Tja...Eigenlijk stond er een ander design op het programma. Maar helaas...Ik heb deze verkl...:( Dat wordt kaalhalen..grrrr!

Omdat er natuurlijk wel gereden moet worden deze kap dan maar gespoten. Mooi zilver is niet lelijk!! (vind ik);)

@ Diver: Nice!!!

Laatst bewerkt door een moderator:
@ slashbasher , je hebt de baja kap :cool:

Heb je de body post verhoogd ? of gewoon een stuk eraf gesneden?
:cool:

heel simpel je haalt je bodypost los.
je boort een gaatje precies in het midden vd bodypost,tussen de 2 schoefgaatjes.
en dan neem ik aan dat je nog wel ergens een body post heb liggen van reserve spullen die je bij een auto koopt.
en die zet je er dan op en schroef je de bodypost er andersom erop als die zat,want anders valt die niet binnen je baja kap:mrgreen:

zal er zo even een foto bij maken en hierbij zetten.

Iemand een idee waar ik wat spuitbussen kan kopen voor het spuiten van een kap? Moet een soor flex verf zijn he speciaal voor kappen toch?

Vind het wel moi hoor dat zilver!! zo niet te veel energie in de Traxxas kap stoppen hij is toch zo kapot! Kwaliteit van de 4x4 kap is echt heel slecht. Na 1 dag op de Rally Cup kon ik hem weggooien van achter aan bijde kante gescheurd. De 2 wd kap is veel sterker!!

Tnx! Het klopt dat het lexaan van de 4X4 kap vrij dun is. Ik heb hem helemaal ingetaped met de welbekende tape. Maakt de kap een stuk stugger en scheurt minder snel:mrgreen:

Lexaan verf (bv Tamiya PS (geen TS!)) is in vrijwel iedere modelbouw winkel te koop.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back