Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kom dan gewoon de 4e naar Purrie. Volgens mij heb je al meer dan genoeg getrained. En je ontmoet er nog meer slashgekken op de koop toe.
@robin, kom net vd baan af maar heb niemand gezien als die bekende fietscrosser(ramon vd biezen)en zijn broer+pa.
dan zal hij weer eens te laat zijn geweest...helaas
of te vroeg want ik was er precies om 16 uur en zag dat er een scooter was geweest.
Koop je het nieuwste van het nieuwste, MOET JE EM NOG HELEMAAL VERBOUWEN!!!Er zijn ook leuke mods met de SCRT10 mogelijk ze kosten wel wat maar schijnt de wagen nog beter te maken:
- Achter demper brug ook voorop plaatsen (beetje dremelen om de hingepin houder erin te krijgen)
- Hong Nor Bigbore voor shocks erop (ook achter)
- Lichtste veren nemen van Hotbodies D8
- 10 WT erin en voila super vering!
- Shock ball end post korte versie Hong Nor
Foto's volgen.
(Wordt het niet tijd voor een SCRT10 topic)
Maar waarom neem je geen VXL ESC dan? vanwege de programmeer mogelijkheden ofzo?
daarom, de Velineon heeft het zwaar,daarom wil ik een andere die wat meer kan verdragen , en tsja als je dan ook meer kan instellen is dat alleen maar bonus.De Velineon Esc heeft het behoorlijk moeilijk met de 3s 40C Lipo's .
daarom, de Velineon heeft het zwaar,daarom wil ik een andere die wat meer kan verdragen , en tsja als je dan ook meer kan instellen is dat alleen maar bonus.
Of er moet nog een ander type / merk ESC zijn die wat meer aankan?
120 is dan toch al zat!
Denk dat de weerstand die de 4x4 oplevert gewoon te groot is. En weerstand vertaalt zich in warmte. Ik had er op de 2WD nooit last van. De motor werd een beetje warm maar de ESC nooit. gebruikte dan "maar" 3S 20c lipos wat al voldoende is eigenlijk.
Even over de banden van mijn P.E. Deze hebben het zg S1 compound. Klopt het dat deze banden een soort van plakkerig zijn/worden? is dit een eigenschap van het gebruikte compound?
En, nee! Ik heb niet door allerlei viezigheid gereden
PS. Mijn motor wordt niet warmer dan 50,5 graden. Esc handwarm...Met gebruik van overtray. 2S Lipo. Da's niet te warm toch?
In de on-road racerij wordt er, volgens mij, ook vaak gebruik gemaakt van een plakkerige (sticky) compound.