Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je kan die Nimh toch ook aan je snellader hangen? Knip het stekkertje van die langzaam lader en prak 'm in je snellader en met een half uurtje ben je weer buiten aan het spelen.
Waar ga je rijden met de slash?
Waarom gebruik je XT60 connectors?
Wagen ziet er goed uit. En als je die NiMH al leuk vond dat wacht maar op je 3S, dan lijkt je NiMH niets meer![]()
heheVeel plezier enne....
im:
Die XT60 is wel top hoor. Sluit een stuk makkelijker dan Deans en kan makkelijk 120A aan op ruim 19V (eigen ervaring inmiddels) Dus een 100A 11.1V Velineon gaat zeker lukken.
Kijk uit met solderen dat de Lipo draden niet kortsluiten want ze worden enigszins geladen geleverd. Kortsluiten is op z'n minst een flinke vonk.
Die connectoren was op mijn advies. En de lader kan zeker Nimh laden. Gewoon even door het programma heen, hij kan zelfs LiFe laden dus klaar voor de toekomst.
Om te solderen:
Gewoon een draad strippen aan de pool van de stekker solderen en aftapen of beter: heatshrinken. Daarn apas de volgende draad strippen en solderen. Dan kan er weinig gebeuren.
succes.
http://www.liquidrc.com/index.php?main_page=product_info&cPath=237834_480&products_id=62627ik had weer me bearing adapter omgesmolten in me slipperclutch!
nu bestel ik een nieuwe onderdeel nr 6893,kosten 7 euri
omdat er een input shaft erbij zit en die stomme plastic dingen niet los verkopen.
en waarom maken ze die niet van aluwant en me lager plus adapter is toch wel het zwakste punt voor mij en de 4x4 slash.
Ik heb er zelf Traxxas aan zitten maar dat soldeert zich niet zo fijn met 10 en al helemaal niet met 8AWG draad. Zit een beetje te dubben om naar EC5 (waarschijnlijk de goedkope van HK, aangezien ik daar alleen maar goede verhalen over lees) te switchen. Maar met 16 LiPo's is dat natuurlijk wel een kleine onderneming / investering.Wat voor plugs heb jij aan je lipo's zitten dan?