Als het maar een emmer is!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heren,
Zit erover te denken om een andere set voor mijn Slash te kopen.
Mijn eerste optie was de CC MMM/2650 combo. Qua prestaties het toppunt natuurlijk, maar het nadeel is gewicht.
Zijn er goede alternatieven, die ook een flinke portie bashing aankunnen in gras en los zand?
Hoe houdt de MMP/2400 combo zich? Dat vind ik persoonlijk een heel interessant alternatief.
Of heeft er al iemand een Xerun set geprobeerd met de 150A ESC en 2250KV Blue?
Of wellicht een MMP/Novak combi?
Op dit moment neig ik naar de MMP/2400 combo. Dat zou voldoende moeten zijn op 3S en eventueel 4S lijkt mij.
true, maar bij MAC vlijmen maakt t niet uit dat de wielen erbuiten zittenVolgens mij moet je wel een grotere emmer hebben om aan wedstrijden mee te kunnen doen. Dan moeten de banden namelijk binnen de kap b
Ijven ;-)
Als het maar een emmer is!
Voor de Slash 4x4 idd die ja. Ik zou beginnen met een 19T, 20T of 21T pinion op 2S. Op 3S richting de 15T o.i.d.
Ik heb zelf een 1509 2400Kv (dus dezelfde Kv rating) en die rij ik op 19T/52T op 4S of 5S voor onroad en 3S of 4S voor offroad. maar wel met koeling.
Spur voor de Slash 4x4:
RRP7854 Slash 4x4 Gen3 Slipper Kit 54T Harden Steel Spur Gear by Losi & Associated Parts House
Pinions:
RRP8715 Extra Hard 5mm Bore .8 Module31.75P Pinion 15T by Losi & Associated Parts House
RRP8719 Extra Hard 5mm Bore .8 Module31.75P Pinion 19T by Losi & Associated Parts House
RRP8723 Extra Hard 5mm Bore .8 Module31.75P Pinion 23T by Losi & Associated Parts House
adapter om de 5mm pinions te monteren of de 3mm schacht van de 1415:
RRP1200 5mm-18 Reducer Sleeve by Losi & Associated Parts House
Als je nou ff gaat googlen op de namen dan vind je ze op meer plekken te koop. Liquid RC heeft ze ook (heb ik ze gekocht) en die heeft lage verzend kosten van 1 dollar.
Je kan ze ook bij Toemen laten bestellen denk ik maar dan ben je een stukje duurder uit schat ik.
Ja de Robinson spur past op jouw asje idd.
zou zeggen , bakkie leut erbij en lees eens dit topic door , daar staan al je vragen voor combo's in, zelfs een paar do's en dont's(maarja das te makkelijk)
Xerun schijnt goed te zijn maar idd weinig tot geen ervaring hier. Een MMM is een beetje overkill en te zwaar. Een MMP met 1415 lijkt me prima. Ikzelf rij met een MMP en 1509 of 1512 wat ook 1/8buggy motoren zijn. Probeer anders een Tekin T8 combo. Da's nog het beste dan. Lichter dan Castle en een stapje betere componenten. (wel duurder) Of wacht op de shortcourse 4pool van Tekin. Komt eind deze zomer uit.Het meeste heb ik ook al gelezen, maar ben de Xerun combo niet tegen gekomen. En ben op zich wel benieuwd of de mensen met een MMM/2650 opnieuw voor die set zouden kiezen of nu wellicht voor de MMP/2400 zouden gaan.
dus deze moet er op passen.
RRP7854 Slash 4x4 Gen3 Slipper Kit 54T Harden Steel Spur Gear by Losi & Associated Parts House
en wat voor tandwiel moet er op mijn vxl motor.
zeg maar ik rij onroad met 3 cell
en ofroad met 2 cell
welk tandwiel is goed voor lange speedruns
en ofroado p 2 cell.
en ik zit zelf te denken om een ccc motortje los te kopen
en me vxl motor te verkopen bij toemen
krijg ik gewoon ccc motor met vxl regelaar maar weet niet of dat lukt
maar welke tandwiel heb ik dan nodig
dankjewel alfavt
Xerun schijnt goed te zijn maar idd weinig tot geen ervaring hier. Een MMM is een beetje overkill en te zwaar. Een MMP met 1415 lijkt me prima. Ikzelf rij met een MMP en 1509 of 1512 wat ook 1/8buggy motoren zijn. Probeer anders een Tekin T8 combo. Da's nog het beste dan. Lichter dan Castle en een stapje betere componenten. (wel duurder) Of wacht op de shortcourse 4pool van Tekin. Komt eind deze zomer uit.
jaaaaa! Ik heb nu volgens mij al 3 keer gezegd dat ie gaat passen! En de pinions heb ik ook al gepost, notabene in dezelfde post. LEES het dan een keertje goed!
ik zou je motor niet verkopen bij toemen. Bij een winkel krijg je meestal ver onder wat het eigenlijk waard is. Je zou hem beter bij de "te-koop" afdeling kunnen plaatsen.
Heb je geen garantie dan?