Traxxas Slash 4x4 VXL Topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan heb je aan een slash een beste bash wagen,alleen op het mulle zand vult die zijn eigen snel dus let daar mee op,want hij is zo een kilo zwaarder.
leuk filmpje en een mooie baan.

Voila zonet de eigenaar geworden van een Slash 4x4 Platinum edition :)

Nu nog even zien als ik de Sanwa ervoor ga gebruiken of ergens een goedkoop 2.4ghz systeem ervoor koop...

Hé Kurt,

Ben je voor de Slash gegaan ipv de Durango? Ook een mooie wagen hoor maar wel heel iets anders.

Gr. Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja inderdaad Ronald, ik was eerst van plan om tussen de Asso SC10 4x4 en de Durango te kiezen. Echter op het circuit waar ik rij, daar rijdt men 99% met de slashkes rond...

Dan is het wat eerlijk, super fun en natuurlijk lekker gezellig :)

Zeker de Sanwa gebruiken !

Je trouwens zien dat de bandjes van de Platimum helemaal niet zo verkeerd zijn, stuk beter als de standaard

Laatst bewerkt:
Net even de slash uit de verpakking genomen :)
Ziet er allemaal zeer goed uit.
Echter wat ik me afvroeg is welke dikte jullie in die shocks doen?
De achterste zijn redelijk van demping, de voorste lijken mij leeg te zijn...

Ook qua diffs, op los zand mogen er hele lichte diffs volgens mij in...

Buggy ken ik mijn afstellingen wel, shortcourse is weer iets nieuws :D

@Stewie inderdaad, nogmaals sorry eh makker ...

Laatst bewerkt:
gewoon de standaard waardes die er normaal inzitten 50/60 volgens mij.
en de diffs die heb ik nog nooit open gehad van de slash en toch een wedstrijd ermee gewonnen op los zand.

maar zogauw je ervaring mee hebt wat je in je diff moet doen zou ik dat graag willen weten aangezien ik hier nog 2 losse diffs heb liggen.
dan kan ik die van mij ook een keer gaan vervangen;)

Ik geloof nooit dat daar 50 of 60 wt vanvoor inzit, ik ga mij die shock eens opendraaien als ik tijd heb...

Voorste diff zou olie bevatten, achterste vet lees ik...

Zal toch ngo wat afstellen worden :)

Schokbrekers zijn vaak maar half vol of erger, bij de mijne was voor eentje leeg !, andere halfvol. Achter waren wel goed. Klopt, achter zit er geen olie in standaard, ik heb er meteen 5k in gedaan en bevalt eigenlijk prima.

Had je al gezien wat ik bedoelde met 'teveel' toe-in aan achterkant op de platinum ?

Ja inderdaad Snoebel, heb gezien dat je die blokken gerust kan omwisselen.
Heb het ook ergens in een boekje dat bij de auto zat gelezen dat dit perfect mogelijk is...

Ja shocks en diffs zullen toch hervuld moeten worden

Ook heb ik gezien dat ze die opening boven de centeras /spur/slipper dicht hebben gemaakt :) mooi :)

mensen ik heb een vraagje...

ik heb een castle mamba max regelaar binnengekregen, en die wil ik monteren in de slash 4x4.
maar wat is de beste manier om dat te doen? dubbelzijdige tape?

hier gaat het om:
full

full

full

gewoon een plaatje carbon of kunstof, qua vorm volg je de footprint van de VXL en klaar. kan je met dubbelzijdig tape je regelaar vastplakken

ik vond dat van murky wel een goed idee dus ik heb een plaatje gedremelt... want dat ben ik wel gewend, omdat ik ook aan bootjes doe.. :rolleyes:

ik had alleen geen oude vxl regelaar dus het moest even vanuit het oog.

ik heb een plaatje ABS ( 3 - 5 mm dik denk ik) in een vierkant gedremelt,
daar 2 gaatjes in geboord voor de 2 schroeven en daar met dubbelzijdige foam tape de regelaar opgeplakt.

full

ik hoef dus alleen maar die 2 schroeven te verwijderen en dan komt het plaatje plus de esc er zo vanaf! :o

bij deze schroef kan ik net schuin bij
full

totaal plaatje:
full

nu nog wachten op de motor, die komt als het goed is ook zo binnen.

en mijn big bore shocks: (big bore? ze zijn wat kleiner in diameter dan de ultra shocks...)
full

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back