Had ik goede foto's gemaakt voor de baan hoe het er uitzag?

Hoe was de accomodatie verder? Was er goed genoeg zicht (Licht) etc. En was de baan een beetje uitdaging? Goed genoeg voor een herhaling?
Lastig om gerichte vragen te spotten in dit drukke topic... dit gaat dus over het baantje bij de Ikea, Haarlem

Het tweede baantje bestaat niet meer, was helemaal overwoekerd en er liep een kat.
Het andere baantje was mooi aangelegd, groot. Toen de duisternis inviel was het klaar met het rijden; te donker. Qua ligging en bereikbaarheid (auto, trein, bus) kan ik me geen betere plek indenken.
Voor herhaling vatbaar? Alleen met een hogere steiger (auto's komen niet boven de rand uit dus je ziet ze niet), marshalls en minstens 4 Slashes. Dan ben ik zeker van de partij. Ons baantje in de Boekelermeer, Alkmaar, wordt ook steeds mooier en populairder, dus daar zullen we toch vaker te vinden zijn.
Om even bij de rest aan te sluiten; het kan ook geen kwaad om de mesh van je pinion en spur even te checken voor de eerste rit.
Wij gingen door 1 setje tandwielen per drie sessies heen; na de dichte kap en de goede mesh... eigenlijk geen tandwielen meer gewisseld, terwijl we nog steeds puur in zand rijden.
Wel mijn diff moeten vervangen: er zat een barst tussen de twee diff-box helften, aan de voorkant, waar veel stof door heen was gekomen. Nieuwe diffbox (wat is dat spul toch goedkoop bij RcMart) meteen aan alle kanten met Duct Tape (Ducktape = voor eenden) dichtgeplakt, nieuwe lagers er in, en gaan met die banaan.