Traxxas SLASH topic

Als er anderen zijn die dit ook willen, ik heb de werkomschrijving op Internet staan.Gr. Probie

Netjes hoor. Ben wel nieuwsgierig naar de "how to". Linkje??

@Murky: Helemaal super...zou bijna overwegen m'n Slash body op deze manier te spuiten:mrgreen::mrgreen:Wel humor..

@SRCT pilot: Simpel opgelost toch? Zo met een tapje..Tip kan zijn ook tape aan de binnenkant aan te brengen...

Netjes hoor. Ben wel nieuwsgierig naar de "how to". Linkje??

@ RCW Bedankt voor het compliment. Als newbie kan je dat wel eens gebruiken.:)
Hier is de Link; Wat LED je?. Laat je me even weten of de pagina duidelijk overkomt?

@ dafke
Nav je quote;
zonde van het werk.
Maar als je kijkt hoeveel werk er af en toe gedaan wordt aan spuitwerkjes voor de carroserie? Is dat dan ook zonde van het werk, aangezien ze nog wel eens ondersteboven liggen?:confused:

het eerste waar deze autos mee botsen is zijn deze bumpers.
Begrijp ik het goed? Worden deze auto's dan gebruikt als bots-autotjes? Ik ben dan wel nieuw, maar je kan er toch ook gewoon mee rijden?:rolleyes:

Gr. Probie

Begrijp ik het goed? Worden deze auto's dan gebruikt als bots-autotjes? Ik ben dan wel nieuw, maar je kan er toch ook gewoon mee rijden?:rolleyes:

gelukkig kun jij ook goed genoeg rijden dat je nooit iets raakt met de bumpers. ;) (sorry voor het sarcasme )
wat met die uitspraak bedoeld word denk ik, is dat als je al iets raakt, is de bumper het eerste wat er tegenaan zit.
Heb zelf al een aantal keer gehad dat een bigscale rijder neit ver genoeg vooruit keek bij een demodag, en met redelijke snelheid achterin is gereden. blij dat die bumpers er op zaten, want die Slash heeft er neits aan over gehouden. :)

behalve dat ik zelf de plaatsing van de koplampen zelf neit erg handig vind.. het ziet er wel mooi uit. besides, als je het zelf mooi vind is het toch ook al lang goed? :D

Slash 4X4

Slash 4x4

Voor diegene die de andere fora's/topics niet gecheckt hebben...
Slash 4X4. Helaas geen VXL, maar dat mag de pret niet drukken.;) Prijs heb ik nog niet kunnen spotten..Gokje..Zo'n 300,= euri??

@Probie: Je site is duidelijk hoor. Even gezien de kanttekeningen die geplaatst werden m.b.t. botsen. Het komt vrij solide op me over. Ledjes gaan niet zo snel stuk..toch? Maarja, kan me vergissen natuurlijk.

Persoonlijk had ik voor een andere oplossing gekozen om de bedrading weg te werken. Maar desalniettemin netjes..

Slash 4x4

Voor diegene die de andere fora's/topics niet gecheckt hebben...
Slash 4X4. Helaas geen VXL, maar dat mag de pret niet drukken.;) Prijs heb ik nog niet kunnen spotten..Gokje..Zo'n 300,= euri??

@Probie: Je site is duidelijk hoor. Even gezien de kanttekeningen die geplaatst werden m.b.t. botsen. Het komt vrij solide op me over. Ledjes gaan niet zo snel stuk..toch? Maarja, kan me vergissen natuurlijk.

Persoonlijk had ik voor een andere oplossing gekozen om de bedrading weg te werken. Maar desalniettemin netjes..

hij is wel vxl.. en gok maar op 400 a 450 omdat er een 2.4ghz systeem opzit en een 8.4 battery

Voor degene die het nog niet gezien hebben :

[URL="
Slash 4x4 Full-Time 4WD[/URL]

[URL="
Slash 4x4 Modular Simplicity[/URL]

[URL="
Slash 4x4 Long-Travel Suspension[/URL]

[URL="
Slash 4x4 Designing[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
hij is wel vxl.. en gok maar op 400 a 450 omdat er een 2.4ghz systeem opzit en een 8.4 battery

Toch VXL? Had ik vanaf het filmpje niet meegekregen.. :sleepy:Helaas geleverd met zender en accu. Ik zie persoonlijk wel iets in een "bind only" versie..of zoiets..

En tja bijna Sinterklaas...met z'n 400 a 450 euri zal het wel Sint, Kerst en Pasen worden;) Maar dan heb je ook wat..

ik baal ook een beetje van de zender+accu. maakt het onnodig duur voor mij..

misschien komen ze nog wel met een andere uitvoering. die wat goedkoper is.
misschien wel een brushed versie , cheelt weer in de centen , en ik heb toch nog wel een brushless setje liggen.

ik snap het echt niet van die accu. tegenwoordig in lipo-land

idd, (bijna) iedereen met een VXL setje rijdt ook op 3s lipo. waarom ze er dan een NiMh accu bij meoten doen is me een raadsel.
de 2.4ghz zender van traxxas werkt erg goed. voelt zich een beetje cheap aan (mja,.. vergelijk hem dan ook met m'n 3PK :rolleyes: )
het mooie is wel, die zender is wel makkelijk te verkopen (veel makkelijker dan een 27MHz AM zender)

Ik vind op zich het idee van Losi erg goed. de Bind&Drive uitvoeringen.
uiteraard, Losi en Spektrum zijn van hetzelfde merk, en volgens mij is spektrum nog steeds de meest gebruikte. dus voor Traxxas zou dit niet op gaan denk ik.
maar de auto RTR zonder accu, en zonder zender/ontvanger aanbieden zou wel een mooi idee zijn. en dan met VXL set, of met dat 12T titan setje voor iemand die ermee begind en niet zoveel wil uitgeven, en dan nog een versie zonder motor, voor de mensen die nog wat hebben liggen.

Idd, de ledjes zijn sterk. Het botsen? Het geheel is behoorlijk sterk!!

Kan je me een idee geven hoe je de draden weg zou werken?

Moet wel toegeven dat in het (schemer)donker de lichtjes er goed uit zien!

@ Klamath
behalve dat ik zelf de plaatsing van de koplampen zelf neit erg handig vind.. het ziet er wel mooi uit. besides, als je het zelf mooi vind is het toch ook al lang goed?
Waar zou jij ze geplaatst hebben?

ik had ze achter de bumper geplaatst, direct voor de grille. dan zitten de lampen mooi achter de bumper beschermd, en kun je de hoogte van het lichtbundel ook nog wat instellen. wat ik zelf ook mooi vind is dat pro-line dak rek met lampen.
DSCN4536.jpg

in die lampjes zijn ook super simpel LED's in te bouwen. (alleen een gaatje in de achterkant van de lamp boren, en je kunt de LED's er mooi strak in drukken. )

dit ga ik nog doen bij 1 kap van me. (niet bij deze, want hiermee word gewoon zo gereden. :) )

Ik wist het, ik wist het...

Had ik nou maar gewacht. Ik hoop dat er een upgrade kit komt voor de 2WD Slash. Misschien is die zelf wel samen te stellen. Ik zie veel overeenkomsten dus misschien is het redelijk betaalbaar te doen.

Aan de andere kant is een 2WD wel spectaculairder misschien. Gisteren weer gereden op de akker. Eindelijk het effect kunnen uittesten van de diff "stroop" i.c.m. de Dirt Paws. Wow wat een grip en wat een controle. Alsof je een 4x4 rijdt.
Daarna nog even met de standaard bandje op straat gereden. Knal ik met een noodgang tegen de stoeprand.:hammer:
schokbreker kapje losgesprongen. Valt nog mee...

Dus.... wie kan me het voordeel vertellen van piggieback shocks? En zijn de shock van de "bigbore" set ook groter of alleen maar alu? En heeft iemand ervaring met de alu shocks van Integy?

Ik wist het, ik wist het...

Had ik nou maar gewacht. Ik hoop dat er een upgrade kit komt voor de 2WD Slash. Misschien is die zelf wel samen te stellen. Ik zie veel overeenkomsten dus misschien is het redelijk betaalbaar te doen.

Mmm..Denk dat veel onderdelen dermate verschillen dat het niet echt goedkoop te doen is. Kijk maar naar de filmpjes die Nardcox gepost heeft.

Een Slash 4X4 is natuurlijk geweldig. 2WD rijd misschien spectaculair. Juist het onder controle houden van de auto biedt de uidaging voor mij persoonlijk. Aan de andere kant...Ik lees zojuist dat de 4X4 geleverd word met een VXL setje...zou ook voldoende uitdaging in moeten zitten..

@Probie: Persoonlijk zou ik ervoor kiezen de bedrading door de "accubak" te laten lopen. Houdt het chassis lekker clean. Ik heb dan weer geen idee of dit storingen teweeg brengt, maar gok van niet. Verder vraag ik me af of de geboorde gaten in de Shocktower niet nadelig uit gaat vallen..

Laatst bewerkt:
Back