Traxxas SLASH topic

@Klamath
Ziet er gelikt uit!
ik had ze achter de bumper geplaatst, direct voor de grille. dan zitten de lampen mooi achter de bumper beschermd, en kun je de hoogte van het lichtbundel ook nog wat instellen.
Hoe heb je die vast gemaakt? Heb je daar misschien een detail foto van?

wat ik zelf ook mooi vind is dat pro-line dak rek met lampen.
in die lampjes zijn ook super simpel LED's in te bouwen. (alleen een gaatje in de achterkant van de lamp boren, en je kunt de LED's er mooi strak in drukken. )
Maar ben je niet bang dat, als je op z'n kop terecht komt, dat de lampenrek er af breekt? Ik heb mij Slash nog wel eens op z'n kop.
Daarom heb ik het geheel strak afgewerkt.

@Klamath
Ziet er gelikt uit!

dankje. :)

Hoe heb je die vast gemaakt? Heb je daar misschien een detail foto van?
een alu plaatje aan de achterkant op de bumper bevestigen, en daar de led's in bouwen. (nadeel is dat de kap een beetje weg geknipt zou moeten worden, dus een ideale oplossing is dat ook niet.
ik vind jou oplossing wel strak uitzien (zoals je zelf al zei. :) ) niets meer aan doen, als het licht zo mooi ver genoeg komt is het toch goed? :D
ik zeg alleen dat ik het anders had gedaan, beslist neit dat jou oplossing neit goed is.

Maar ben je niet bang dat, als je op z'n kop terecht komt, dat de lampenrek er af breekt? Ik heb mij Slash nog wel eens op z'n kop.
Daarom heb ik het geheel strak afgewerkt.

daarvoor zit dat zwarte rekje er ook op het dak. :) dit is trouwens geen Slash, maar m'n Slayer op electro. is dus gebaseerd op een nitro Revo chassis, en nog een stuk zwaarder als de Slash. is ook al een aantal keren over haar dak gegaan (bij het testen van veer hardheden etc.) op staat en op zand. en de lampen blijven perfect zitten. :)

@ Klamath
Bedankt voor de info. Helpt altijd als je nog verder wil met ideeën.

ps. Youtube filmpje al gezien? Zijn de lichtjes goed goed op te zien.

Gr. Probie

hallo,

mijn body van de slash trilt. Ik heb er al van die bijgeleverde schijfjes op gedaan maar de body blijft trillen bij de schijfjes niet. Mischien is het ook wel iets anders. Iemand een iedee?

toob

De body wil nog weleens aanlopen aan de achterkant bij de wielen waardoor de body gaat trillen. Een stukje van de body afknippen waar hij aanloopt verhelpt het meestal.

Als het je wiel is die aanloopt, zou je kunnen overwegen het totale onderdeel waar de bodymounts op gemonteerd zijn een standje hoger te zetten. Vrij makkelijke ingreep...

Verder (durf het echt bijna niet meer te zeggen;)) helpt het goed als je de body aan de binnenkant beplakt met Duck tape. Dan 2 of drie lagen op de gaten in de body plakken, Gaatje prikken..en klaar is Case....

Ik heb inmiddels bijna m'n hele body met Gaffer beplakt aan de binnekant. Op alle plekken waar iets kon aanlopen of die te lijden heeft onder veelvuldige bodyrolls. Tevens de randen meegenomen:rolleyes:
Bijkomend effect is dat de body totaal niet meer vibreert omdat het tape alles dempt. Klinkt heel solide nu. Idd ook een stukje rondom de gaatje in de body. Helpt ook goed.

Hoi allemaal,

Ik heb eergister ook een traxxas slash gekocht, met de standaard brushed setup.
Nu heb ik gelezen dat de regelaar niet berekend is op lipo pakketten.
Bestaat er ook iets wat ik tussen de regelaar en de accu kan zetten om te voorkomen dat ik mijn lipos te leeg trek ?

Alvast bedankt voor het meedenken.

cimg0804x.jpg

duck/duc/duct/ -tape :worship::worship:

Hoi allemaal,

Bestaat er ook iets wat ik tussen de regelaar en de accu kan zetten om te voorkomen dat ik mijn lipos te leeg trek ?

yep
3404906564_4500d77a23.jpg

Hoi allemaal,

simpeler en goedkoper dan dit kan niet en werkt perfekt al zeg ik het zelf

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Hobby King Battery Monitor 2S $3.49

Back