Weer een hoop aangeschaft...altijd fijn als het salaris binnen is. Ik was al overgestapt op de 32p pinion en spur die me tot nu toe erg goed bevallen. Ook zonder beschermkap geen enkele beschadiging van de tanden, het lijkt wel of de beschermkap juist voor beschadigingen zorgt. Ik heb nu ook de 54T spur besteld.
Dan een set banden, op advies van leonardo de geolanders. Deze komen op de epic beadlocks van proline. De achterwielen had ik al en ik heb nu de voorwielen ook besteld. de dirtpaws worden op hpi velgen gelijmd en alleen gebruikt voor bashen.
Dan had ik nog een setje rulux velgen liggen, hier heb ik jconcepts goosebumps voor besteld.
Vervolgens nog een 5.5T ezrun motor aangezien ik de 8.5 redelijk tam vind. Waarschijnlijk is dit fijn op het circuit, maar om te bashen mis ik op het randje van onhandelbaar rijden wat ik gewend ben van mijn emaxx.
Dan ook nog de illuzion dare van jconcepts.
En als laatste ga ik morgen een tweede slash halen voor de stock klasse...
Dan een set banden, op advies van leonardo de geolanders. Deze komen op de epic beadlocks van proline. De achterwielen had ik al en ik heb nu de voorwielen ook besteld. de dirtpaws worden op hpi velgen gelijmd en alleen gebruikt voor bashen.
Dan had ik nog een setje rulux velgen liggen, hier heb ik jconcepts goosebumps voor besteld.
Vervolgens nog een 5.5T ezrun motor aangezien ik de 8.5 redelijk tam vind. Waarschijnlijk is dit fijn op het circuit, maar om te bashen mis ik op het randje van onhandelbaar rijden wat ik gewend ben van mijn emaxx.
Dan ook nog de illuzion dare van jconcepts.
En als laatste ga ik morgen een tweede slash halen voor de stock klasse...