Ik ben redelijk nieuw met de Slash. Ik heb er een aantal keren mee gereden (off road en on road), met veel plezier.
Nu zit ik met een vraag. De achterkant van de slash zit erg laag bij de grond, terwijl ik er brede opvullers aan de bovenkant van de schokbrekers zit en er weinig gewicht in zit (even zonder accus etc.)
Ik heb een youtube filmpje geladen om een beeld te geven. (zie [URL="- Slash vering achter.avi[/URL]).
Heb ik sterkere veren nodig, en als dat zo is, welke? Of moet ik de schokbrekers uit elkaar halen om nieuwe olie er in te stoppen? In andere woorden, hoe krijg ik de achterkant weer een beetje omhoog.
Want als ik snel wegrij, komt de achterkant op de grond (zie wheelies [URL="- Slash Wheelies02[/URL]). Ik weet dat dat waarschijnlijk altijd zal gebeuren, maar ik heb wel ERG veel beschadiging daar (zelfs met hulp van een eigen gemaakte wheeliebar).
Ik ben dankbaar voor alle hulp.
ziet er goed uit.
niks mis mee. probeer eens dikkere olie in je dempers en iets stuggere veren. 50wt olie ofzo..
ikzelf heb nog stukjes brandstofslang over mijn zuigerstangetjes geschoven onderop. een stukje van 1 cm. is voldoende
dan slaat ie ook niet meer met de bodem op de grond
Laatst bewerkt door een moderator: